דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / השיטה היחידה לכניסה לעולם העליון

השיטה היחידה לכניסה לעולם העליון

הרב"ש, מאמר "אהבת חברים": "יש עצה אחת" כדי לעבור לעולם הרוחני, לרכוש הרגשה חדשה, והיא: "אם מתאספים כמה יחידים שיש להם הכח הקטן הזה, שכדאי לצאת מאהבה עצמית, אלא שאין להם כל הכח והחשיבות לדבר השפעה, שיוכלו להיות עצמאים בלי עזרה מבחוץ". אפילו אם הם מנסים להתאסף ביחד ולהתחבר, הם אינם יכולים. לשם כך הם צריכים שהאור הכללי ישפיע עליהם. מאחר והאור בא אלינו מהמקור האחד, היחיד והמיוחד, אז הוא זה שמאחד את הרצונות שלנו לרצון אחד ויחיד, שבו כל אחד מאיתנו מרגיש את אותו הנברא היחיד שבו אנחנו מתמזגים ברצונות שלנו, והאור ממלא אותנו.

"כולם יש לכל הפחות בכח, את ענין של אהבת הבורא, אבל בפועל, לא יכולים לקיים את זה, על ידי זה שכל אחד נכנס בחברה". אם כל מי שנכנס לחברה מרכין את ראשו בפניה, כלומר מקבל את התנאים שלה, "אז", הקבוצה הזאת, "נעשה גוף אחד", רצון אחד ויחיד.

"עשו כל מה שבכוחכם", והישועה תגיע מייד מלמעלה ברגע שתשיגו איזושהי יגיעה מסוימת לקראת החיבור. "נמצא שעיקר היסוד שעליו יכולים לבנות, את הבנין דקדושה הוא הכלל של "ואהבת לרעך"". המשימה היחידה שלנו היא להגיע לאיזשהו חיבור, מאמץ, מתח בינינו, כדי שהמתח הזה יזמין את השפעת האור עלינו, והאור כבר יסיים את העבודה ויבצע את החיבור שלנו. תשקיעו בכך מאמצים גדולים, וזה יכסה על כל החסרונות שלכם. בסופו של דבר, כשאתם מתמזגים יחד, אתם הופכים להיות דומים לאור.

מתוך השיעור הווירטואלי, 27.10.2011

ידיעות קודמות בנושא:
מניצוצות קטנים – לאור ההשפעה הבלתי מוגבל
לידתה של האהבה
שתי דרכים להגיע לדרגת ה"אדם"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest