דף הבית / המשבר ופתרונו / השאלון המהיר – 3.1.2016

השאלון המהיר – 3.1.2016

שאלה: כיצד אפשר לומר לאדם שלחיים יש משמעות אמיתית שאינה מסתכמת בהמשכיות הדור כפי שרבים סבורים?

תשובתי: לא לומר בשום צורה, אם אדם "נעול" רק על המשכיות הדור, אז שיוליד ילדים, יגדל ויחנך אותם, אין לו יותר צורך בשום דבר בחיים. אם הוא סבור שעליו לחיות רק כמו דרגת החי כדי להמשיך את הדור, אז בבקשה. אבל האדם נברא למטרה אחרת, הוא נברא כדי לצאת מחיים בדרגה הגופנית למצב של חיים בדרגת הנשמה.

שאלה: הגוף זו חיה שמוּנעת על ידי האגו, הנשמה זה מה שאני משתוקק אליו, ומיהו האני?

תשובתי: אתה באמת אף אחד. אתה נמצא בין זה לזה, במצב תלוי, וזהו המצב הנכון.

שאלה: אם תוך כדי תהליך לימוד חכמת הקבלה, הייסורים של הגוף לא פוחתים, האם זה סימן שאני עושה משהו לא בסדר?

תשובתי: מה פתאום, אל תחשוב שלמקובלים יש בריאות טובה יותר או חיי רווחה. הרווח שלהם קיים ברמה אחרת, שאותה אינך מרגיש.

שאלה: האם על ידי התוקפנות והשנאה שלנו אנחנו מעוררים אסונות טבע כמו טייפונים, סופות טורנדו, צונאמי, או שכל אלה אינם תלויים בבני אדם?

תשובתי: כל מערכת הבריאה, כל חלקי הטבע בדרגות דומם, צומח, חי ובני אדם, מקושרים ביניהם לגמרי. האדם משפיע לחלוטין על הכול, מפני שרק לו יש בחירה חופשית. אנחנו קובעים את כל המצבים בעולם, כולל את המצב של האקלים.

שאלה: מדוע לא לומדים את חכמת הקבלה כבר בילדות, אלא היא מתגלה מאוחר יותר? יוצא שתחילה משעבדים את האדם, ואחר כך מובילים אותו בכיוון מסוים, כביכול כמו חמור, על ידי דקירה במקל חד.

תשובתי: כן, באופן כזה עלינו לצבור ייסורים רבים בחיינו.  צברנו אותם  גם במדרגות הקודמות של האבולוציה, ואילו עכשיו אנחנו מגלים את חכמת הקבלה עבורנו, כלומר מתחילים לרכוש את מערכת הבריאה הנכונה, את דרך ההנהגה שלה ואת האפשרות להיתקן.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 3.1.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest