דף הבית / קבלה לעם / שאלות ותשובות / השאלון המהיר – 29.10.17

השאלון המהיר – 29.10.17

שאלה: האם אפשר לומר שהעולם הגשמי נברא כדי שאנחנו נתחיל לטפח קשר נכון בין בני האדם לפחות בדרגה מינימלית? הרי אנחנו עדיין לא יכולים להיות מקושרים ברמה רגשית בינינו.

תשובתי: חשיבותו של העולם שלנו הרבה יותר גבוהה, בתוכו צריך להסתיים התיקון שלנו. אנחנו צריכים להגיע למצב שבו העולם יהיה מוכן, שלתוכו ירד האור העליון וימלא אותו.

שאלה: האם כמות הרגשות גדלה במעבר לדרגה אחרת?

תשובתי: היא גדלה פי כמות אין סופית! מפני שאנחנו מגיעים מהנקודה הנמוכה ביותר לאין סוף. אלו רגשות יש לנו היום? שום רגשות, פרט לתחושות בהמיות קטנות שעליהן אני שומר כדי להרגיש נוח, כמו חיה קטנה, לא זז שמאלה ולא ימינה.

שאלה: האם אתה יכול לתאר את השינויים שמתרחשים באדם שהופך להיות מוליך של האור?

תשובתי: אני יכול לומר רק דבר אחד: האדם מתחיל להבין את המערכת האמיתית של הטבע, ולראות אותה כמערכת אין סופית, נצחית, מושלמת, שאין לה כל קשר לקיום ולרגשות הנוכחיים. רצוי שתצא למצב הזה עוד בחיים האלה. אם אתה נמצא איתנו במגע, אז כבר יש לך קשר עם חכמת הקבלה. וכל היתר תלוי במימוש שלך.

הערה: קודם חשבתי שהשאלה על משמעות החיים שבתוכי היא כמו וירוס, שמרעיל את החיים, אבל חכמת הקבלה הצדיקה את השאלה ואיני מרגישה יותר שהיא אינה נכונה. הכול עומד על מקומו.

תשובתי: השאלה על משמעות החיים "הורגת" בני אדם. אני מקווה, שהם יגלו את התשובה לשאלה הזאת. זה הדבר החשוב ביותר שאותו מעניקה חכמת הקבלה.

מתוך שיעור וירטואלי, 29.10.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest