דף הבית / משבר עולמי / הרעב מתחיל בזמן השפע

הרעב מתחיל בזמן השפע

מתוך מאמר דעה: "ארגון המזון והחקלאות של האו"ם (FAO), ציין ירידה חדה במחירי המזון החל משנת 2008, ויחד עם זאת האנשים העניים מ​מ​שי​כים לרעוב. לצרכנים יש מעט יותר כסף, וכך העוני מתפשט בכל מקום, ולאלו שכבר חיים בעוני, נעשה יותר ויותר קשה.

המטבע הלאומי ימשיך לרדת בניגוד לרצונן של הממשלות. הסחר הבינלאומי במזון נכנס למשבר חסר תקדים, מחירי המזון פוחתים, ובכל מקום פוחתת גם צריכתו. מחירי הבשר ירדו ב-18%. הדבר מצביע על כך, שֶמְנַת המזון נהייתה צנועה יותר, דבר שהוא טבעי כשיש מחסור בכסף אצל רוב האנשים העובדים בעולם. מחירי מזון נמוכים אינם מעידים על מחירים נמוכים של מוצרי מזון ונגישות רבה יותר עבור בני האדם בכל רחבי העולם, אלא הדבר מעיד על הכנסה נמוכה ביותר, מה שמעיד שיש הרבה יותר אנשים עניים בעולם".

אני בטוח שיימצא הסבר לכל דבר, ולא רק הסבר אחד. אבל הסיבה האמיתית לכל מה שמתרחש, היא הפיגור של האנושות בהתפתחות. אנחנו חייבים להיות תואמים לסכימה הכללית של ההנהגה: האנושות עומדת כמערכת מקושרת ותלויה הדדית בין כל גורמיה, ואנחנו לא מתנהגים בהתאם לכך. אז הטבע מעמיק את מידת ההתאמה עד שאנו חווים משברים עצומים, בעיות גדולות, עד שנגיע למלחמות ממש. 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest