דף הבית / אקטואליה / הרוצח הוא איש השנה

הרוצח הוא איש השנה

הערה: בגיליון חודש דצמבר של "טיים" הוכרז איש השנה. השנה זכתה בתואר הקנצלרית אנגלה מרקל. במקום השני זכה מנהיג ארגון הטרור "המדינה האיסלמית – דאע"ש" אבו בכר אל-בגדדי.

תשובתי: "איש השנה" נבחר לפי השפעתו בעולם, לפי כמה שמדברים עליו, ולא לפי איכות המדיניות שלו, אם היא מועילה וטובה או לא, אלא עד כמה הוא פירסם את עצמו. אם אנגלה מרקל היא אישה רכה ועדינה, אז בגדדי הוא גבר שמוכן לשחוט את כולם, לכן מגיע לו להיות "איש השנה". מה גם, שזה אופייני לעולם שלנו לקבל כאלה דמויות כגיבורים. הייתי אפילו אומר, גיבורים תקופתיים. ובעיקרון, הוא היה צריך להיות במקום הראשון. מי מכתיב את מה שקורה בעולם? רק הוא. מיהי אנגלה מרקל לעומתו? הוא מייסד מדינה עולמית חזקה מאוד. אם כך זה יימשך גם הלאה, ואנחנו נתעלם מחכמת הקבלה שאומרת לנו באיזו דרך העולם צריך להגיע לגמר התיקון שלו, אז הוא יבנה ח'ליפות כלל עולמית. על רקע הדמוקרטיה המודרנית, כלומר הכאוס, האנרכיה וכל השאר, הוא מצטייר כבולט, ברור וצפוי. אם נבחן זאת לפי הערך המוחלט, נראה כי הוא האיש שסובב השנה סביב עצמו את כל העולם.

הערה: אמרת שהעיקר זה לא לתת לו לכונן מדינה.

תשובתי: כן, אבל הוא כבר מכונן אותה, וזו כל הבעיה. לכן לא צריך להילחם איפשהו, אלא שם, איפה שהוא בונה את המדינה הזאת, כדי לכסח אותם מהשורש, כך שישאר מקום נקי לחלוטין. אפשר לעשות זאת על ידי מאמצים משותפים גדולים מאוד. ואילו העולם משחק בדמוקרטיה, כל אחד עוסק רק בלצבור את ההון הפוליטי שלו על חשבון האחרים. כל הזמן מתכנסים פורומים G8, G20, ואילו הוא לבדו יוצא ומופיע נגדם ואומר "אני אשחוט את כולכם". והם לא יכולים להחליט על כלום.

כאן דרוש חיבור ואיחוד, כוחות רציניים מאוד. אין אל-בגדדי שני שהיה מאחד את כולם ואומר: "לעזאזל עם הדמוקרטיה שלכם, המוות מתקרב אליכם בצורה של בגדדי ומקורביו, ואתם צריכים לעמוד נגדם בצורה רצינית. הם כבר נמצאים אצלכם בבית. מה אתם יכולים לעשות? מה נשאר לכם? אתם צריכים להשמיד אותם, אם זה בכלל עדיין אפשרי. במדיניות שלכם ובכל מיני חשבונות שיש לכם עם זה, בניסיון שלכם להכשיל זה את זה, נתתם לאויבים אפשרות לתקוע יתד בשטח שלכם, והיום קשה מאוד כבר להתגבר על זה".

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 11.12.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest