דף הבית / המשבר ופתרונו / קבוצה שתציל את העולם

קבוצה שתציל את העולם

שאלה: תגיד לי, לייטמן, כיצד הגעת למסקנה שאתה רואה את העָם היהודי כקבוצה שנועדה להציל את העולם? איפה קראת את זה, או ראית ציטוט מתאים? אתה יכול לצטט את התנ"ך, כתבים של אנשים דתיים, שמאמינים, כמוך, אבל איך הגעת לרעיון כזה?

גם אני יהודי, אבל ללא הבנה כל כך יהירה של קבוצת אנשים זו.

הם אנשים טובים ומוכשרים, אבל הם לא אנשים טובים יותר עם דרגה גבוהה יותר של מוסר מכל קבוצה אחרת.

אני לא מדבר על הג'יהאד או על הניאו-נאצים שלא נוהגים כבני אדם.

עם כל יתר התנאים, למה יש לך דימוי יהיר ושקרי על העָם היהודי? דווקא הדעה הזאת גרמה להמון בעיות, ולכן אני לא יכול לסבול גישה כזאת.

תשובתי: למרבה הצער, יתכן, אבל זה כך: אנחנו מהווים בפני עצמנו קבוצה בקרב כל העמים. אני מדגיש – קבוצה, ולא עָם. עָם, זו קבוצת אנשים שנוצרה בדרך טבעית (גשמית). ואילו אנחנו הפכנו לעָם, בכך שקיבלנו על עצמנו את רעיון האיחוד מעל לאגו המפריד אותנו. לפני ההתאספות שלנו מכל קצוות בבל "באוהל של אברהם" אנחנו היינו אותם האגואיסטים כמו כל הבבלים.

האנושות חייבת להגיע לאיחוד שלה ולהשיג הידמות (איזון, הומיאוסטאזיס) עם הטבע. אחרת היא מהווה גידול סרטני, שהורג את הסובב אותו, וכתוצאה מזה מת בעצמו.

האנטישמיות, היא ההכרה בתלות של האומות ביהודים, זה ניחוש, השערה, שבנו קיים איזה סוד. ואת הסוד הזה אני רוצה לגלות גם ליהודים וגם לאומות העולם. כי גם היהודים אינם יודעים מדוע שונאים אותם! דרך אגב, המאמר הזה בעיתון "ניו-יורק טיימס" הפך לכל כך פופולארי, שאני מקווה בהדרגה לידע באופן כזה את האנושות כולה!

במסגרות של האקדמיה לקבלה שלי לומדים יותר משני מיליון סטודנטים לא יהודים, והם מקבלים את העובדה הזאת כתוכנית הטבע. פשוט רצוי שתקרא עוד משהו בנושא זה. בהצלחה!

ידיעות קודמות בנושא:
עָם לפי אידיאולוגיה
מי אתה עם ישראל?
אנחנו היום

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest