דף הבית / המשבר ופתרונו / הצלחת החברה תלויה באזרחים הפשוטים

הצלחת החברה תלויה באזרחים הפשוטים

שאלה: מדוע כל כך חשוב שהאדם יבין שהוא לא נמצא למעלה מהטבע, אלא בתוכו?

תשובתי: מפני שכך הוא יסכים לשנות את עצמו ולא את הטבע, את סביבתו. עד כה אנחנו כפינו על הטבע כל מה שבא לנו.

עכשיו הגיעה התגובה מהטבע, מהחברה האנושית, ואנחנו מגלים שאנחנו לא מסוגלים לשלוט על שום דבר, שאנחנו חלשים, והעיקר, לא מבינים מה מתרחש. אנחנו מגלים שאנחנו לא יותר חכמים מהטבע ולא נמצאים מעליו. על סמך מה האדם, שהוא תוצר הטבע שהתפתח מתוך דרגות הדומם, הצומח והחי כדוגמת הקופים, קפץ פתאום מעל לראשו והודיע שהוא השולט בטבע, זהו פרדוקס. מיהו האדם שיקבע שהוא נמצא למעלה מהטבע כולו? הוא פשוט לא רואה שהוא מנוהל על ידי הטבע. בכוונה נתנו לנו לחשוב כך. מסתבר, שלאורך אלפי שנים אנחנו חיינו בתמימות, באשליה, חשבנו שאנחנו מנהלים את הטבע, פיתחנו תקוות שנוכל להתפתח ללא גבולות. אנחנו הנחנו שמותר לנו לקחת ולנצל כל מה שיש בטבע, לבנות מחדש את הטבע.

לראשונה, אחרי היסטוריה של אלפי שנים, אנחנו מתחילים להבין שזאת הייתה טעות חמורה. אנחנו מגלים שאנחנו מנוהלים ושישנה תוכנית להתפתחות האנושות שנקראת תוכנית האבולוציה שנמצאת מעלינו. אנחנו נמצאים בתוך התוכנה ומתפתחים בהתאם לזה.

ועכשיו התפתחותנו הגיעה למצב של קשר בל ינותק בין כל חלקי הטבע, כל חלקי האנושות של העולם הדומם, הצומח והחי. המערכת ננעלה, ואנחנו גילינו שאנחנו נמצאים בשליטת תוכנית הטבע. אנחנו נמצאים בתוך מחשב שמעבד אותנו ואנחנו לא יודעים מה לעשות. אם אנחנו רוצים להרגיש טוב (הרי אנחנו נבראנו כדי להרגיש טוב ורע), אז אנחנו צריכים כל פעם להתאים את עצמנו לאותה תוכנת המחשב. אנחנו צריכים להתאים את עצמנו אליה בכל התחומים: בחיי המשפחה, בחינוך הילדים, בחיי החברה, בחינוך, בכלכלה ובתעשייה.

זאת תפיסה חדשה לגמרי שלא הייתה מעולם קודם ודורשת מאיתנו ללמוד את התוכנה העליונה וכיצד אנחנו יכולים להתאים את עצמנו אליה. ואם אנחנו לא נעשה זאת, אז אנחנו פשוט נפסיק את קיומנו.

חלק מהאנשים כבר מתחילים להבין שאנחנו נמצאים בתוך מערכת חוקים שאינם ידועים לנו. הארה כזאת אנחנו מקבלים כתוצאה מהמכות. אף שליט אינו מסוגל לשלוט היום. לא משנה אם זה נשיא או נסיך, כל השליטה חומקת להם מבין האצבעות. הם עדיין מנסים לשלוט בכוח כמו קודם, אך אינם מצליחים.

היום לשליטה כזאת אין כוח, זמנה עבר! השליטה כבר לא מגיעה מלמעלה כדי להתבצע למטה. אלא הצלחת החברה תלויה בכל אדם, ביחסים בין האנשים הפשוטים.

מתוך שיעור על פי מאמרו של בעל הסולם "וזאת ליהודה", 27.03.2014

ידיעות קודמות בנושא:
אם אתה לא יודע, אז אל תיגע
הכול נוצר על ידי הכוח היחיד של הטבע
דרך רצופה בטעויות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest