דף הבית / משבר עולמי / הצורך הקיומי החשוב ביותר

הצורך הקיומי החשוב ביותר

laitman_2009-05-28_0041_70.jpg

אמונה מעל הדעת – זו מערכת היחסים ההדדית החדשה שעלינו לייסד בעולם. בלעדיה, לא ניתן יהיה לבנות את הקשר בינינו, שנחוץ לנו כדי לשרוד.

המצב החדש של האנושות, שמתגלה היום, אינו רק הגילוי שהעולם הוא גלובאלי ואינטגראלי, אלא ההכרה בנחיצות שבהשגת הכוח העליון, הבורא. וזאת, כדי שהוא ימלוך וישלוט בינינו, ויחבר אותנו על ידי כך; כדי שהוא יחבר בין כל הדרגות שבמציאות – בין כל הדומם, הצומח, החי והמדבר.

אם הכוח הזה ימלא את החלל שבינינו, נוכל להינצל. אחרת – לעולם לא! גם אם נעמוד בפני המוות, לא נהיה מסוגלים להתחבר זה עם זה, כפי שדורש זאת מאיתנו הטבע.

הבורא מראה לנו, שהוא אינו קיים בינינו! זוהי השבירה.

עלינו לגלות שאותו בורא נחוץ לנו ביותר, שנחוץ לנו שאותו הכוח יתגלה וימלא את הוואקום שקיים בינינו, ויחבר יחד את כל חלקי הבריאה בצורה הנכונה.

בקרוב, הנחיצות בכוח העליון תתגלה כצורך הקיומי החשוב ביותר עבור כל אחד מאיתנו, באופן מוחלט. כל אחד יבין, שלולא התגלותו, הוא פשוט לא יוכל לשרוד.

בדומה לכך שעכשיו אנחנו מתחילים להרגיש, שעלינו להתחבר זה עם זה בדחיפות ולהתחיל להרגיש את הזולת כמו את עצמנו, אחרת אנחנו הורסים את הטבע, גורמים נזק לאחרים ומזיקים לעצמינו – הרי כולנו מחוברים.

אנו רוצים לגלות את הנחיצות הזאת לכולם ולהסביר להם עליה, כדי שהאנשים יוכלו להגיע להבנה הזאת ביתר קלות ובמהירות.

ראה פוסטים קודמים בנושא זה :
כיצד להוציא עצמי מהביצה?
הבורא מתגלה בינינו
כל העולם הוא כלי שבור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest