דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / הפצת חכמת הקבלה, מעל הכל

הפצת חכמת הקבלה, מעל הכל

35.jpg

שאלה: אם היינו אוספים את כל האנשים האמיתיים במקום אחד ומתחברים למערכת, האם היינו יכולים להשפיע על העולם העליון בתוכן שלנו – באור, במידע ובשרשרת ההתפתחות של כדור הארץ?

תשובה: אנחנו צריכים להתעסק בהפצה לכל העולם, לקבל את העולם בשלמותו, ולספק את כל מה שדרוש לתיקון לכל אחד במקומו. כולם בעולם חולים באותה מחלה, האגואיזם, שקורע אותנו מאור החיים. לכן התרופה היא לעורר עלינו את האור הזה, והוא דרוש לכולם. כך אנחנו חושבים, ולכן אנו מפיצים תרופה זו לכולם.

וזה כבר תלוי באדם אם הוא ירצה לקבל אותה עכשיו, או כשירגיש את מחלתו בצורה יותר קיצונית. להפגש צריך לא במקום אחד, אלא עם כוונה אחת, למרות הריחוק הפיזי. זוהי המשמעות של העולם שלנו.

שאלה: האם קיים קשר בין המנהיגים הרוחניים של העולם, כמו הרב לייטמן והדלאי למה ותלמידיהם? נוצר הרושם שהרוחניות היא פשוט משחק שבו כל אחד משחק לטובת עצמו. ומשחקים כאלה במוקדם או במאוחר הופכים למאוסים, כי אתה מרגיש את עצמך כמו כדורגל שלא רוצה לשחק לטובת אף אחת מהקבוצות. אם יש כזה קשר, אז למה לנו, להמונים, הוא לא מוצג באופן גשמי, עם מטרה אמיתית וסופית (לא "מועצת החכמים")?

תשובה: אני לא משייך את עצמי לאף ארגון, גם לא ל "מועצת החכמים", ולא נמצא בקשר עם אף מנהיג רוחני, אלא משתתף רק היכן שאני רואה הזדמנות להפיץ את חכמת הקבלה במידה כלשהי. חכמת הקבלה היא שיטה כל כך שונה במהותה מהשיטות האחרות, שלא יכול להיות לנו קשר או שיתוף פעולה עם אף אחת מהשיטות הארציות או הדתות.

One comment

  1. למדנו שהכל נמצא בתוכי ומשתקף ממני כמו אור שמאיר על סרט התמונות (הרשימות שבי). וניתן לומר שהן מוקרנות על המסך הלבן- האור העליון שנמצא במנוחה מוחלטת. אם כן היכן מהבורא? מזה לגלות את היחס שלו כלפיי דרך הסרט? כלומר הבורא זו הנק' הכי גבוהה שלי? למי להשפיע? לעצמי?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest