דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / הפצת הקבלה – עד גמר התיקון

הפצת הקבלה – עד גמר התיקון

photo_rav_gh70_096.jpg

שאלה: אתה אומר שיש לך מיליוני תלמידים בכל העולם. איזו כמות של תלמידים תצדיק, מבחינתך, החלטה שאפשר להפסיק את ההפצה? מתי היא צריכה להיפסק, ומה יהיה אח"כ?

תשובה: הפצת חוכמת הקבלה ולימודה ייפסקו רק בגמר התיקון, ובעליית העולם שלנו עד לעולם אינסוף. זה צריך לקרות לא יאוחר משנת 2240, 6,000 שנה אחרי התיקון הראשון באדם הראשון.

שאלה: נוצר אצלי הרושם, ואולי הוא מוטעה, שאם "בני ברוך" ואתה, כמנהיג הרוחני, הייתם לוקחים את מקומכם בכנסת, ועוד יותר טוב בכסא ראש הממשלה או הנשיא – אז כל מילה (שהייתה נאמרת בפומבי) אוטומטית הייתה מופיעה על דפי כל אתרי החדשות העולמיים ומסכי הטלוויזיה! האין זאת הפצת חוכמת הקבלה בכל העולם?

תשובה: בשום פנים ואופן, משום שבמקרה כזה לא הייתי יכול להוביל על פי הקו שלי, אלא הייתי תלוי לגמרי בעדר של שקרנים רודפי שליטה. רק באמצעות הפצה רחבה להמון, תהפוך הקבלה למקור לימוד, ולתנועה עולמית באמת, ותעמוד בראש האנושות, ולא דרך מוסדות השלטון הרקובים שלה.

שאלה: מה יהיה עם הלימוד, הקבוצות וההפצה לאחר פטירתך?

תשובה: בימים אלו ממש אנחנו יוצרים, כולנו ביחד, את מדינת הקבלה הוירטואלית, כדוגמה למערכת הגלובלית העתידית. על כך כותב בעל הסולם במאמרו "הדור האחרון". בניית מודל של חברה קבלית וירטואלית, שאליה יוכלו להיכנס כל המוסדות העולמיים, במידה שהם יעברו לעקרון האלטרואיסטי, הינה בראש סדרי העדיפויות שלנו בהפצת שיטת התיקון.

החברה הוירטואלית הזו תחליף בהדרגה את כל הארגונים הבינלאומיים הדועכים. יתחילו להתחשב בה כבמדינה ריאלית, ממשית. משום שדעה אחידה של אנשים – זהו הכוח של העולם.

פוסטים קודמים בנושא: הפצה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest