דף הבית / כללי / הפצת החכמה – למען האהובים!

הפצת החכמה – למען האהובים!

הפצת החכמה – למען האהובים!
שאלתה של מיה:
כשאני ממליצה למישהו על משהו אני ממליצה מתוך ניסיון, מתוך החוויה האישית. לגבי חוכמת הקבלה, יש לי הרגשה וחוויה כפי שלא ראיתי מעולם, אבל יחד עם זאת, אני מרגישה שאני חסרת אונים עם מילותיי.
מדובר בתחושות שאין להן מילים, וככל שאני לומדת, אני חושבת יותר, שזה מסע אינטימי, שרק אדם ששואל את השאלה מה הטעם בחיי ושהגיע להרגשה ברורה וחזקה שאין לו שום סיפוק בחייו הגשמיים, יכול לעשות את דרכו פנימה. אני מוצאת טעם בדברים אך ורק מתוך ההרגשה המאוד ברורה שלי שמיציתי את טעמי העולם הזה. אז איך אני יכולה להפיץ את זה לעולם?
תשובה: במצב של "מיציתי את טעמי העולם הזה" נמצאים עוד הרבה אנשים בעולם – תעזרי להם!

המשך שאלתה של מיה: אני חושבת שהדבר היחיד שאני יכולה לעשות הוא לתת לאנשים את דברי הטעם הנעלים של המקובלים וזהו, ולמי שזה ידבר זה ידבר, זה ברור לי כשמש בצהרי היום שאני חייבת לעשות את זה, אבל מה לעשות עם האילמות הזו?
תשובה: נסי להרגיש שאת פונה לנקודה שבלב האדם!

שאלה: בשביל מה ההפצה? רק להתקדמות פרטית מעבר ל"מחסום"?
תשובה: התקדמות פרטית בזמננו הינה בלתי אפשרית בלי התקדמות של כל הנשמות לקראת חיבור לנשמה אחת כללית. עלינו למשוך את כל הפירמידה כלפי מעלה. אך כאשר אתה רוכש את תכונת האהבה והנתינה, הפצת החכמה הופכת עבורך למשהו שהכרחי לעשות למען האהובים.

2 comments

  1. גבר מרגיש את הקלקול שלו ביחס כלפי הקבוצה על פי התגובות שמעוררות כלפיו ועל פי הרגשת עוצמת החיבור. שהוא דורש תיקון מגיע אליו מאור התורה ומחזירו למוטב. במה האישה מרגישה את הקלקול? על פני מה עליה לבקש תיקון? 

  2. איך ניתן לומר שיש בחיה חופשית אם מכריחים את האדם לרצות לברוח ולצאת משליטת האגו על ידי ייסורים? במה מתבטא החופש אם מלכתחילה טבע האדם הוא לברוח מהרע לעבר הטוב בהכרח.. איפה באמת ה"אני" וכיצד יודעים שזה "אני" ולא שליטת הבורא?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest