דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפיתרון לייאוש רק בחיבור

הפיתרון לייאוש רק בחיבור

שאלה: איך לא להתייאש מהניסיונות לקחת את הקו הזה של הנתינה? איך לא להתייאש מזה ולעזוב את זה, ולהשלים עם החיים, ולהגיד "נכון הלוואי וזה היה כך, ברור לי שזה כך"? יושבים במעגל ומדברים על זה, מכירים בערך החשוב הזה, אבל איך לא להתייאש?

תשובה: אין כאן מה להתייאש. נמצא כלי גדול שזה כל האנושות, ונמצא אני. אני יכול להשפיע לכל האנושות, להתקשר אליהם ולהשפיע להם, אם אני מקבל מלמעלה כוח עליון, ואז בצורה כזאת יש לי כלי עצום, כל האנושות הזאת הופכת להיות הכלי שלי, היא נקראת "הנשמה".

מה שאני מקבל, זה "אור". ומה אני משפיע לכל האנושות, זה את הכוח הזה. הבעיה שלי היא רק איך אני יכול לחייב את עצמי לעשות את הפעולה הזאת, כי רק אז האור עובר דרכי. אני מקבל את כל האור שעובר לכל האנושות, והאנושות הופכת להיות הנשמה שלי.

איך אני יכול להגיע לזה? דבר פשוט, על ידי הסביבה אני חייב להגיע למצב שאני ארצה לעשות זאת, למשוך אור מקיף. אם אני נמצא בסביבה, וכולנו בסביבה הזאת משחקים שזה חשוב, אז אני מתחיל לעבוד כך, ואז האור עובר דרכי וממלא את הסביבה, ממלא את כל האנושות. אין כאן שום דבר מיוחד שהוא נסתר, פשוט אנחנו לא רוצים לשמוע את זה, אנחנו לא באמת רוצים לממש.

מתוך התוכנית "מקובלים כותבים" – נתינה ככלי, 17.11.2014

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest