דף הבית / כלכלה / כסף / העתיד המזהיר (?) של המטבע האירופי

העתיד המזהיר (?) של המטבע האירופי

דעה (ז'וזה מנואל ברוסו, נשיא הנציבות האירופית): "עתיד האירו אינו מעורר דאגה. המטבע האירופי המשותף יצליח להתגבר על הקשיים. גוש האירו פוגש את משבר החובות כשהוא בשיא כוחותיו, והוא מסוגל להתמודד עם הבעיות. הגיבוש התקציבי והרפורמות המבניות שמתבצעים כיום באירופה, יניבו פירות רצויים.

כיום ישנם אנשים רבים שאוהבים לשאול: "האם האירו והאיחוד האירופי ישרדו?" תשובתי היא ישירה וחד-משמעית: כן. אתם יכולים להמר על זה בעיניים עצומות, ואני מבטיח שלא תצטרכו לפנות לביטוח".

האיחוד האירופי יֵצא מהמשבר הכלכלי וממשבר החובות ויהיה חזק מאי פעם. באירופה של היום, כולם מבינים את הנחיצות בשינויים מהותיים וברפורמות מבניות למען שיפור הכוח התחרותי.

יש לנו הישגים טובים, אנחנו מגבים את האינטגרציה בגוש האירו. כמו כן, ישנה הסכמה כללית באירופה לגבי נחיצות הגיבוש התקציבי והרפורמות המבניות. אלו התנאים ההכרחיים לפעולה כנגד המתחרים שלנו".

דעה מנוגדת (ז'אק דלור, נשיא הנציבות האירופית לשעבר): "אירופה והאירו ניצבים על סף תהום. המפגש בין ראשי המדינות של גרמניה וצרפת, שהוקדש לבעיית משבר החוב בגוש האירו, לא הביא לצעדים פרקטיים לחילוץ אירופה מהמשבר. בואו נפקח עיניים: אירופה והאירו עומדים על סף התהום. כדי לא ליפול, יש מוצא פשוט: המדינות החברות באיחוד האירופי צריכות להסכים לשיתוף פעולה כלכלי הדוק יותר, או לחילופין, להאציל סמכויות נוספות לאיחוד האירופי.האופציה השנייה כבד נדחתה ברוב של 27 מדינות, ולכן נשארת רק האופציה הראשונה. אם יידחה גם שיתוף הפעולה ההדוק בין המדינות, הדבר ישבור את הקהילה האירופית".

התייחסותי: תוכנית ההתפתחות היא להביא את האנושות לאיזון עם הטבע הכללי (=הבורא), כלומר, להביא לאינטגרציה מלאה בין כל חלקי החברה וכל העמים לבין הטבע, על בסיס תכונת ההשפעה והאהבה. אם לא נפעל לקראת זה, נרגיש שהמשבר מתגבר. והוא ימשיך להתגבר ולהתעצם, עד שכולנו נגיע לאיחוד הכללי. המחקרים המדעיים תומכים במסקנותיה של חכמת הקבלה. זה יהיה חבל אם מסקנותינו ומעשינו ימשיכו לפגר אחריהם. הרי כל הסבל שלנו הוא תוצאה מהעיכוב במימוש תוכנית הטבע.

תראו את הפער בין דעתו של הנשיא הנוכחי של הנציבות האירופית לבין דעתו של הנשיא לשעבר! האם דעתם משתנה בהתאם לתפקידם הנוכחי?…

ידיעות קודמות בנושא:
הבסיס הרעוע של האיחוד האירופי
הירידה מהבמה מציאותית: האירו לא הצליח לקשור את מדינות אירופה
האירו נמצא על סף קריסה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest