דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / העסק המועיל ביותר

העסק המועיל ביותר

שאלה: איך בחברה העתידית יתנהגו אנשים שאין להם כוח ויכולת התמדה להשגת המטרה? היום אין להם כוח כדי להשתדל לעשות משהו אפילו עבור עצמם. איך הם ישתדלו למען האחרים?

תשובתי: האנשים האלה יקבלו כוחות לשרת את החברה וישתמשו בהם לטובתה, בכך שירגישו מזה מילוי עצום. היום הם בקושי זזים, מפני שהחברה לא מזינה אותם בכוחות: לא מודה להם, לא מביעה הערכה, לא מעוררת אותם, לא מחממת ולא מנערת אותם. החברה פשוט לא שמה לב אליהם.

אם יתחילו לעורר את האדם, אז כל אחד יכול להשקיע הרבה כוחות בעבודה. אם זה בן אדם ולא בהמה, אז תמיד אפשר להצית אותו על ידי קנאה, תאווה וכבוד. צריך רק להשתמש בחכמה באמצעים האלה. בסופו של דבר, כל אחד ישתוקק לתת לחברה כמה שיותר.

שאלה: אבל מה לעשות אם אני לא כזה? אני לא משתוקק לתת לחברה!

תשובתי: אף אחד אינו משתוקק לזה היום, ולא רק אתה! 100% מכל בני האדם הם כאלה, כמוך. אף אחד לא נולד עם הרצון לתת למישהו זר. רק משוגעים יכולים לעשות את זה.

אבל אנחנו צריכים להראות דוגמאות, שיטה, שמאפשרת לגלות באדם הכרה שהוא ירוויח פי אלף יותר מהחיבור שלו עם האחרים.

אף אחד לא דורש ממך להקריב את עצמך למען החברה. אנחנו כביכול נותנים לך אפשרות של השקעה בעסק רווחי: כמה שהשקעת, אתה תקבל פי אלף יותר. האם כדאי להשקיע או לא? ודאי שכדאי!

זהו חשבון אגואיסטי. אף אחד לא קורא לך לאהוב סתם כך ולהקריב את עצמך למען האחרים. צריך רק להבין, שבחיבור טמון כוח מיוחד. אם אנחנו מתחברים ומתאחדים לטובת כולם, אז במידת ההשקעה שלו כל אחד מתחיל לקבל אחוזים, רווח, ומרוויח הרבה. אתה מקבל גם סיפוק גשמי וגם סיפוק רוחני.

שאלה: במה הסיפוק הזה נבדל מסיפוק שמקבל היום כָּנר מהקונצרט שלו?

תשובתי: המילוי שלך היום הוא מאוד מוגבל: קצת כסף וקצת כבוד, זה הכול. הוא מגיע רק מאנשים, מכמה הם מחאו כפיים וצעקו, איזו ביקורת משבחת כתבו אחר כך בעיתון.

אם אתה נותן לחברה, אז אתה מתחיל לראות דרכה את העולם העליון, את הנצחיות, את השלמות, את ההרמוניה העליונה שלו, ולא סתם שמח מזה שהרווחת עוד מיליון, קהל של אלף איש מוחא לך כפיים וצועק הידד. אתה בעצמך נכנס למדרגה יותר עליונה, לעולם חדש.

אי אפשר להעביר במילים את המהות של אותו השכר, בזה כל ההבדל בין אדם לבהמה. עכשיו אתה מקבל מילוי בהמי, אבל אם תשרת את החברה אז תהפוך להיות אדם.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 364, 29.04.2014

ידיעות קודמות בנושא:
הצלחה הפוכה
האם בחברה העתידית תשארנה מטרות אישיות?
הערכים הנצחיים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest