דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / העיקר, שהתרופה תשפיע

העיקר, שהתרופה תשפיע

מיכאל לייטמן

בדרך כלל האדם רואה את עצמו ואת העולם הזה – דומם, צומח, חי ובני אדם. אבל המקובלים רואים את המציאות שקופה – דרך העולם שלנו רואים את העולם העליון, רואים את כל עובי הרצון שבו מגיעה לידי יישום מחשבת הבריאה. והם מתארים לנו את המתרחש, ובכך מגלים לנו חלק מסוים.

לכן קשה לנו להבין ולקלוט את שפתם ואת הדוגמאות שהם מביאים, שנראים לנו כל כך רחוקים ומנותקים מהחיים שלנו, וקשה לנו לפענח את הנימוקים שלהם. האדם היה רוצה לשמוע הסבר קצר ומדויק. אבל העניין הוא, שלא נחוץ לנו ספר הוראות מדויק, אלא רק המאור המחזיר למוטב, שמוסתר בספריהם.

לכן אנחנו צריכים לקבל את כל מה שהם כותבים באמונה שלמה, ולהאמין, שדווקא באופן כתיבה כזה, אנחנו מקבלים את אור התיקון. זה נכון, שניתן על ידי משפט אחד או על ידי פיסקה אחת להביע את הרעיון והמשמעות של המאמר כולו – אבל אז לא יהיה בו הכוח המתקן.

לכן, על ידי קריאת מאמרים אלה, שמעורבבים בהם לסירוגין ציטוטים, וכפי שנדמה לנו טיעונים ארוכים, עלינו לחשוב רק על כך – כיצד פועל עלינו עכשיו האור המתקן. ואין זה משנה, אם אני מבין או לא מבין את מה שאני שומע, מרגיש או לא מרגיש – אני מחכה ומצפה לאור! העיקר ש"התרופה" תעבוד ותשפיע.

רשומות קודמות בנושא:
הכוח המופלא של הספר
שיטת תיקון
ספרי הקסם של המקובלים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest