דף הבית / חכמת הקבלה / העולם הבא, עוד בחיים האלה

העולם הבא, עוד בחיים האלה

שאלה: למה אני צריך לתקן את מה שהבורא ברא, אני מרגיש כאילו שאני מוחה נגד פעולתו?

תשובתי: אנחנו חייבים למחות, כדי שנתאחד ונתחבר בינינו למרות האגו שלנו. זה דומה למשחק של "פאזל" שהורים קונים לילד, ומבקשים ממנו להרכיב את כל 100-50 החלקים יחד. המאמצים האלה מפתחים את הילד, כי הוא צריך לתאר לעצמו כיצד צריך לחבר חלקים מפורדים. כך גם כולנו, אם נחבר את עצמנו לפאזל נכון שלם, אז נראה בינינו תמונה שנקראת "העולם הבא/העליון".

שאלה: העולם הבא, זה אותו עולם שאליו מגיעים לאחר המוות?

תשובתי: את העולם הבא אנחנו רואים עוד בחיים האלה. העולם הבא נמצא החדש הבא, בו השגנו איחוד נפלא בין כולם, "כאיש אחד בלב אחד", ב"ואהבת לרעך כמוך". הודות לחיבור הזה, אנחנו מתחילים לגלות בינינו דרגה חדשה לגמרי. אנחנו משתנים פנימית כך שמתחילים להרגיש את כולנו מקושרים. והודות לזה שהאנושות מתחברת ומתאחדת, כל שאר הטבע: דומם, צומח וחי, גם כן מצטרפים לאדם. ואז האדם מתחיל להבין ולהרגיש את כל העולם, כך שכולל אותו בתוכו.

כך מתחיל להרגיש כל אחד: אני, אתה, הוא, כולם. כי כולנו מתחברים לכוח אחד, לרצון אחד, למחשבה אחת, ובזכות זה מגיעים לעולם טוב לגמרי. אנחנו עולים מעל לחיים והמוות, מעל לכל הבעיות והצרות, כאן ועכשיו בעולם הזה, כמו שכתוב: "עולמך תראה בחייך". כל זה בכוחנו, אז בואו ננצל בצורה נכונה את ההזדמנות הזאת: נחשוב על זה שרק בחיבור ובאיחוד שלנו, ישנה ההצלה עבורנו ועבור העולם כולו.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 20.9.2015 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest