דף הבית / אקטואליה / המתינות של האיסלאם…

המתינות של האיסלאם…

מתוך מאמר דעה: "למה אנשים משכילים לא רוצים לראות שהבעיה של האיסלאם היא בו עצמו ולא בקנאים שלו? האיסלאם היא אידיאולוגיה טוטליטרית, מלאה בשנאה, אלימות ושאיפה שכולם יכנעו בפניו. האידיאולוגיה עצמה של האיסלאם היא: תהרוג את הכופר או תהפוך אותו למאמין אמיתי! ואז תשרה על פני האדמה מלכות האיסלאם.

כלי התקשורת רוצים שנבין: יש מוסלמים טובים שטוענים שהאיסלאם זו דת של טוב ושלום, ויש מוסלמים רעים שמעוותים את האיסלאם. ואין ביניהם שום דבר משותף". 

מ. שרון, פרופ' לחקר המזרח באוניברסיטה העברית בירושלים: חוקי האיסלאם בנויים על שני יסודות שלא ניתנים לשינוי: הקוראן ומידע על חייו של מוחמד. כל מה שעשה מוחמד, זה הוראה לביצוע, הוא לא יכול היה לטעות. לכן כולם כפופים ומצייתים לחוקי האיסלאם (השריעה). הקוראן והסונה, הם הביאורים שלהם. על פי החוקים האלה, המוסלמים צריכים לנהל מלחמות עד שהאיסלאם יכבוש את כל העולם. העולם מתחלק לשני חלקים: בית של מלחמה, אותו צריך לכבוש ובית של האיסלאם, שזה העולם המוסלמי. כל שטח שאי פעם היה תחת שליטת המוסלמים, נחשב לעולם לאדמה מוסלמית. לכן המוסלמים לא יכולים באופן עקרוני לקבל את היווסדה של מדינת ישראלידו של ישמעאל, האב הקדמון של כל הערבים, לא מכיר מצב טבעי אחר פרט למלחמה בלתי פוסקת. זהו ג'יהאד (מלחמת קודש של המוסלמים נגד "הכופרים"), חובה, שנקבעה על ידי הקוראןבאיסלאם לא קיים המושג של הסכם שלום עם "הכופרים". העיקרון של מלחמת המצווה תמיד קיים ומחכה לאפשרות שתופיע כדי לממשה בחיים".

י. מקסימוב, סופר אורתודוקסי: בעולם המוסלמי אין חילוקי דעות לגבי השאלה של הבנת האלימות. כל המוסלמים נוסעים חופשי לכל המדינות המוסלמיות, מלמדים את ילדיהם בכל מיני אוניברסיטאות מוסלמיות, מתרגמים ספרות ומחזיקים אותה בספריות ובונים מסגדים. 

מוסלמים "רודפי השלום" מתייחסים באהדה לפעולות של "שוחרי מלחמה", תומכים זה בזה, הולכים לאותם מסגדים ומדרשים, חיים זה לצד זה. מוסלמים "רודפי שלום" הופכים פתאום ל"שוחרי מלחמה". לאירופה פלשה חברה שחיה לפי חוקים אחרים לגמרי, שלא מתכוונת להיפטר מהם, אלא רוצה לכפות אותם על כל השאר, ובדרך הזאת לא תעצור בפני שום דבר.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest