דף הבית / משבר עולמי / המשבר הוא לטובתנו!

המשבר הוא לטובתנו!

שאלה: בשעה שהממשלות אינן מסוגלות לשלוט, הכלכלנים אינם מסוגלים לכוון, העמים שרויים בחוסר סדר (בין היתר בהשפעת המניפולציות של הרשתות הווירטואליות), והעולם מגלה חוסר יציבות מאיים – מה יכול להחזיר את האיזון?

תשובתי: בעולם של היום הולכת ומתגלה ביתר בירור התלות הגלובלית והאינטגרלית של כולם בכולם, בכל התחומים. הקשר ההדדי הגלובלי משתק את כל הניסיונות שלנו לסדר משהו בעזרת השיטות הכוחניות הקודמות (הפוליטיות, הכלכליות והחברתיות).

הרי אנחנו יכולים להסתדר רק בצורה מכוונת, אגואיסטית, אך העולם קיבל צורה של תלות הדדית אינטגרלית, אנלוגית. כך מתגלה באנושות דרגת ההתפתחות הבאה שלה: מצב של שיתוף פעולה מלא, כמו בין איברים בגוף אחד. זוהי תוכנית האבולוציה של הטבע, שלפיה הוא מפתח אותנו.

כשאנחנו מגלים, בחברה האגואיסטית והאינדיבידואליסטית שלנו, את הצורה האלטרואיסטית של דרגת ההתפתחות הבאה, אנחנו מגלים כמה אנחנו הפוכים ממנה. זוהי מהות המשבר: חוסר ההתאמה שלנו למדרגה הבאה.

אנחנו נצטרך לספוג את המצב הבא שלנו, דרך הייסורים או דרך ההכרה והמאמצים המכוונים. נצטרך לחקור אותו ולשנות את עצמנו על פי דרישותיו. זנים שלא הצליחו להסתגל לתנאים החדשים של הטבע – נכחדו. אך הטבע תכנן שנעלה לדרגה הזאת, להשגת ההרמוניה עם הטבע. לשם כך עלינו להיות קשורים הדדית בצורה אינטגרלית, כמו בגוף אחד, כמו הטבע כולו. בשפתנו, הדרישה הזאת של הטבע נקראת "אהבה לכולם", "התכללות של כולם בכולם".

לכך אנחנו מגיעים על ידי שיטת התיקון של האגו שלנו, שנקראת "קבלה", מלשון "לקבל", לקבל תכונות חדשות, אלטרואיסטיות.

משך אלפי שנים, היו בכל דור יחידי סגולה שרכשו את התכונות האלה והרגישו את דרגת ההתפתחות החדשה של האנושות. זה מתואר במקורות הקבלה האותנטיים. אנחנו לא מסוגלים להבין אותם, מפני שהם מתארים מבנה אחר של הקשר ההדדי בין בני האדם: את יחסי האהבה וההשפעה ביניהם, שנקראים "נשמה", את הרגשת האחדות שלהם והרגשת החיבור שנקראת העולם העליון, המימד הבא.

אך בעזרת ההכוונה שלהם, אנחנו יכולים לשנות את עצמנו בהתאם לתנאים החדשים, ולהתחיל להרגיש את דרגת העולם הבא, את ההרמוניה שלו, את הנצחיות והשלמות שלו. ואז ניווכח שכפי שהטבע מושלם, כך גם המטרה שלו מושלמת.
ידיעות קודמות בנושא:
הערבות היא התשובה לקריאת הטבע
האור מצידו השני של המשבר
המחלה ברורה, כל העניין הוא התרופה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest