דף הבית / המשבר ופתרונו / המשבר, הוא אחד מה"זרועות" של מפלצת הגלובליזציה

המשבר, הוא אחד מה"זרועות" של מפלצת הגלובליזציה

מאמר דעה של פיטר קניג, כלכלן לשעבר בבנק העולמי:

המשבר הוא רב מימדי ונכפה באופן מלאכותי על ידי ארה"ב. המשבר הוא אחת מה"זרועות" של מפלצת הגלובליזציה. הגלובליזציה מובילה לסדר עולמי חדש. הסדר העולמי החדש ינוהל על ידי האליטה, שאותה ישרת מעמד הצמיתים. מעמד הביניים ייעלם.

ה"זרועות" האחרות של הגלובליזציה הן נאט"ו, המלחמות הנצחיות נגד ה"טרור" הבדיוני, יצורים שעברו שינוי גנטי (GMO), קרטלי נפט, קרטלים פרמצבטיים ותחומים חסרי שקיפות אחרים, שיעזרו להקטין את האוכלוסייה, כדי שהאליטה תוכל להנות בצורה נוחה מהמשאבים המוגבלים והבלתי ניתנים לחידוש של כדור הארץ, זאת לעומת המצב כיום, בו המשאבים מתחלקים בין 7 מיליארד בני אדם.

המשבר הפיננסי הוכנס באופן מלאכותי בשנת 2008 על ידי פעולות הבנק האמריקאי GOLDMAN SACHS, שנתמכו על ידי הבנק המרכזי האמריקאי, משרד האוצר, הרוטשילדים וקרן המטבע. הרוטשילדים הם בעלי המניות העיקריים של הפדרל רזרב, ואילו משרד האוצר האמריקאי פעל דרך קרן המטבע. מטרות המשבר: 1. להציל את הדולר, תוך ניתוקו מהשלכות הצמיחה הבלתי נשלטת של החוב החיצוני האמריקאי. 2. מימון המערכת הבנקאית של ארה"ב ואירופה על חשבון משלמי המיסים האירופאים. 3. הפרטה, ממש השמדה של מערכת הסעד האירופאית.

התייחסותי: ישנן הרבה גרסאות על טבע המשבר, ואפילו אם היינו יודעים מהי הגרסה "הכי נכונה", היינו יכולים להוסיף אליה את גרסת הבורא, את תוכנית הבריאה שלו ומטרתו. לכן, בעודנו לא יודעים את החשבונות שמתחת לשטיח של "גדולי" העולם הזה, שאותם מנהל הבורא, אנחנו יודעים ישירות ממנו מה יהיה!

ידיעות קודמות בנושא:
חולדות הן הראשונות שנוטשות ספינה טובעת
מי שיש בידיו את הכוח ליצור כסף – שולט בעולם
התגלתה הרשת הקפיטליסטית שמנהלת את העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest