דף הבית / משבר עולמי / המשבר – בקשר בינינו

המשבר – בקשר בינינו

photo_rav_gh70_145.jpg

מתוך שיעור הקבלה היומי 11-05-09 : ניו יורק

בזה שמתגלה עכשיו המשבר הגלובלי, האינטגראלי, הכפר הקטן, ועוד כל מיני ציורים כאלה, בזה מתגלה הקשר האגואיסטי בינינו, התלות בינינו. וזה שאנחנו לא מסוגלים להחזיק את הקשר הזה בצורה טובה, כך שכולם קשורים בכולם, זה נקרא "כלי שבור". קודם לכן זה לא היה כלי. "כלי" נקרא שמחוברים יחד. "שבור" זה כשמחוברים לא נכון. זו התגלות הכלי הרוחני, ואנחנו כבר נמצאים במצב הרוחני, הגענו אליו בשנים האחרונות. העולם צריך להבין את זה, לעכל את זה.

מה מתגלה עכשיו ?
אנחנו פשוט מבולבלים, נראה לנו שרוחניות זה משהו שנמצא בשמים. אחרי העננים, והגלקסיות, מעבר ליקום, במרחק וזמן, במימד שונה. הרוחניות היא ההתגלות של הקשר השבור בינינו! ואת הקשר הזה אנחנו צריכים לתקן. הרוחניות המקולקלת היא שתגלה עכשיו, אנחנו כבר ברוחניות! ואז את מה שמקולקל נצטרך נתקן. אף פעם הרוחניות לא התגלתה. ועכשיו, היא מתגלה, ולכן הדור שלנו הוא דור המשיח. כמו שאומר בעל הסולם, אנחנו משפחה אחת. אמנם משפחה שבה כולם שונאים זה את זה, אבל משפחה אחת. זה גילוי השבירה, גילוי המשבר.
זה באמת משבר, לא משבר כלכלי, פיננסי, פוליטי, או משבר באקולוגיה, אלא משבר בינינו, זה מה שהתגלה, וזה מצוין. עכשיו אנחנו רק צריכים כל הזמן להסביר איפה אנחנו נמצאים, באיזה עולם, באיזה מצב. זה דבר מצוין. כמו שאומר בעל הסולם, "שמח אני להיות בדור כזה שהגיע הזמן לפתיחת חוכמת הקבלה". כי התגלה שהחוכמה הזאת צריכה לטפל בו ולתקן אותו.

One comment

  1. רב,

    בטיים מגזין האחרון פורסמו שמותיהם של 100 האנשים המשפיעים ביותר בעולם.

    Nicholas Christakis  בן 47 מהרוארד, הוא אחד מהם והוא עוסק במדעי החברה. בכתבה על אושר, מדובר על מחקר שנעשה על פני 20 שנה ועם 5000 איש.

    המחקר מראה שאושר ושימחת חיים מושפעים מהאחד לשני שכמו שפעת, לפי קירבה פיסית, כך לפחות המחקר מראה. זאת אומרת השפעת הסביבה.

    איך זה מסתדר עם כלי עולמי בכפר גלובלי, שלא לכל מקום מגיע השפעת הסביבה הנכונה? שאמורה לתקן את היחס בין כולם.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest