דף הבית / משבר עולמי / הקבלה – המקור לכל המדעים והשיטות

הקבלה – המקור לכל המדעים והשיטות

photo_rav_gh70_218.jpg

שאלה: בעבר השתתפת בועידות בינלאומיות רבות, אחר כך הפסקת. מדוע? הרי זוהי דרך טובה להפצת חכמת הקבלה? איך אפשר לשלול שיטת הפצה זו?

תשובתי: נתקלנו בבעיות גלובליות – הרס האקלים, רעב המוני, מגפות, איום של מלחמה גרעינית, מאבקים על נפט ומים, מלחמת דתות וטרור, פסולת המזהמת את הסביבה וכו'.

המשבר הפך רב גווני, ואין אנו יכולים להתעלם ממנו. אנחנו חייבים לשנות את המצב, כל עוד לא הגענו לשלב שבו המשבר "יחליט" ממש להילחם בנו.

היציאה מהמשבר פשוטה הרבה יותר ממה שאנו חושבים. בתחילה חשבתי, כי ניתן יהיה לקבץ מומחים (סוציולוגים, פוליטיקאים, אנשי עסקים, כלכלנים), ובכלל, אנשים חשובים המרגישים אחריות כלפי המתרחש בעולם, לפורום גדול אשר ינסה לפתור את הבעיות (לדעתי, פורום כזה חייב לפעול באופן קבוע).

העניין הוא, שכל המשתתפים חייבים להגיע בסופו של דבר למסקנה, שלמדע אין שום הבנה בקבלת ההחלטות הנכונות, וגם אין לו האמצעים לכך. אלא שבכך הם יגיעו לשלילת החשיבות של עצמם, ובשלב זה האגו הפרטי של האדם אינו מוכן לכך עדיין. הסבל עדיין אינו מספיק, ותכלית הכול עדיין צריכה להתפרסם.

לכן הפסקתי את השתתפותי באסיפות בינלאומיות (ארוסה – שוויץ, טוקיו – יפן, טורונטו – קנדה, גלדנברג – גרמניה, מונטרי – מקסיקו וכו'). כמו כן שמתי לב שבפורומים אלה אני לא מסוגל לדבר בשמה של חוכמת הקבלה, משום שבהופעתי כמקובל, אני מעורר במדענים הרגשות שלילות על חוכמת הקבלה עוד לפני שהבינו את העיקרון. הדעות הקדומות והמידע אודות חוכמת הקבלה עדיין מוטעה.

תקוותי היא, כי על ידי הפצה רחבה של הרעיון של חוכמת הקבלה, ודווקא דרך ההמונים ומהסביבה הקרובה של כל אחד, ישתנה בהדרגה היחס כלפי חוכמת הקבלה וכולם יבינו כי היא המקור הראשון והעתיק של כל המדעים והפילוסופיות. אם לא נגלה כי הכול נובע מחוכמת הקבלה, לא נוכל להסביר את הפתרון למשבר בצורה הנכונה והמלאה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest