דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / "המקום המשותף" של העולם העליון

"המקום המשותף" של העולם העליון

שאלה: האם נקודת האיחוד נמצאת בין האיחוד הרוחני והגשמי, או שהאיחוד הפיזי אינו קיים?

תשובתי: אין כאן כל חשיבות לאיחוד הפיזי. כאשר אנחנו נפגשים זה עם זה אנחנו כל הזמן מחפשׂים בתוכנו בתת מודע את הנקודה הזאת. עכשיו אנחנו נתחיל לעבוד עם זה ונבין זאת.

היה חשוב להשיג את אותה הנקודה. כעת, כאשר היא הושגה, אנחנו רק צריכים לממש אותה. ואפילו אלה שלא השיגו אותה יכולים להגיע להרגשת המגע הזה, מפני שהוא כבר מהווה את ה"רכישה" המשותפת שלנו.

עכשיו רק צריך להרחיב את הנקודה הזאת למרות כל ההפרעות. צריך להבין שההפרעות נועדו דווקא כדי להרחיב אותה ולהגדיל אותה. אני מקווה שבמהלך החודשים הקרובים אנחנו נייצב מתוכה, על ידי המאמצים המשותפים, את עשר הספירות הראשונות. וזאת כבר תהיה ההדגמה הראשונה של הנשמה שלנו.

בעשר הספירות הללו אנחנו כבר נתחיל להרגיש את הכוחות, את מחשבת הבריאה, את הזרימה, הכניסה והיציאה של האור. אנחנו נתחיל להרגיש בהן את כל התנועה, כמו בגוף חי, ונתחיל לחיות את החיים הפנימיים המשותפים שלנו. תופיע אצלנו לא סתם נקודת מגע, אלא נשמה. הבורא ברא נברא אחד, וכל אחד מאיתנו יתחיל להרגיש את עצמו בתוכו. כלומר, זה כבר יהיה "המקום המשותף" שלנו.

ואת הגוף הפיזי שלנו אנחנו נתחיל להרגיש בהדרגה כדבר נלווה. הרחבת נקודת האיחוד, הרחבת התכונה העליונה הזאת, תתחיל לשלוט מעל הכול עד כדי כך שאנחנו למעשה לא נשייך את עצמנו לגוף שלנו. אנחנו נרגיש שאנחנו חיים רק בנקודת האיחוד. והגוף שלנו יהפוך ליותר ויותר מרוחק ובלתי חשוב. פחות ופחות יהיה לנו צורך בו, עד שהוא יתמוסס לגמרי, כאילו הוא לא קיים.

מתוך השיעור הווירטואלי, 11.12.2011

ידיעות קודמות בנושא:
אני ונקודת האיחוד
הרחבת נקודת האיחוד
לידת נקודת האיחוד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest