דף הבית / המשבר ופתרונו / המקום הבטוח ביותר בעולם

המקום הבטוח ביותר בעולם

אני חושב, שלימוד האומנות של קשר טוב עם האחרים לפי שיטת הקבלה צריך להפוך לתוכנית ממשלתית שמקיפה את כל שכבות החברה, מהגיל הצעיר ביותר ועד גיל הזקנה.

שאלה: אבל מה לעשות עם אנשים שמתייחסים לחכמת הקבלה בחדות שלילית?

תשובתי: הם פשוט לא יודעים מה זאת חכמת הקבלה. השם הזה מפחיד אנשים, אבל לא מדובר על מיסטיקה, אלא רק על חיבור בין בני אדם. האדם נמצא בשליטה של סטריאוטיפים, אבל הגיע הזמן לנקות את חכמת הקבלה מהם. פשוט אין לנו ברירה אחרת. החיבור מושג רק בעזרתה, ואם אנחנו לא נתחבר ולא נתאחד, אז לא רק שלא נצליח, אלא בכלל לא תהיה לנו זכות קיום.

כאשר יהודים מכל רחבי העולם שואלים אותי במכתביהם, לאן עדיף להם לעבור לגור כדי להינצל מהאנטישמיות המקומית, אני לא יכול לייעץ להם לעבור לגור בישראל. איך אפשר לספק כאן ביטחון, אם בעָם שורה הפירוד?

אבל אם אנחנו נתאחד ובאמת נהפוך להיות מאוחדים, אז זה יהיה המקום הבטוח ביותר בעולם. וכאן הכול תלוי בנו. זה ההבדל בין כל נקודה על פני כדור הארץ וישראל, שכאן אנחנו בעצמנו קובעים את ביטחוננו באמצעות האיחוד שלנו. אם אנחנו נתאחד כאן, אז נשיג ביטחון מלא. על ידי כוח האיחוד נקבעת דרגת הביטחון שלנו.

שאלה: על ידי מה אפשר למדוד את כוח האיחוד?

תשובתי: כוח האיחוד נמדד בזה, עד כמה האנשים מוכנים לוותר על האגו שלהם למען אחרים, לזלזל בנוחות וברווחה העצמית, כמו בזמן מלחמה, עד כמה הם ידידותיים זה כלפי זה. רק כוח האיחוד שלנו יספק לנו ביטחון.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 430, 02.09.2014

ידיעות קודמות בנושא:
לא ניתן להחזיק באיחוד על ידי כוח ההתמדה
ישראל בתקופה פוסט טראומטית עם סיבוכים
מסולידריות אינסטינקטיבית לאיחוד אמיתי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest