דף הבית / אקטואליה / המצב בישראל: מתי תיפסק האינתיפאדה?

המצב בישראל: מתי תיפסק האינתיפאדה?

תשובתי : היא לא יכולה להיפסק בעצמה ללא ההתערבות שלנו, עלינו להביא את הכוח החיובי, את כוח האיחוד בעם ישראל, ובזה נפיץ את הכוח הטוב הזה בכל העולם, מאחר ואנחנו משפיעים על הכול.

אם לא נעשה זאת, ונניח שהמצב יירגע, אז כעבור זמן מסוים הכוח השלילי יתגלה לנו בצורה הרבה יותר גרועה. כמובן שאנחנו רוצים שהאינתיפאדה תיפסק ומיד. אבל אנחנו חייבים להבין שהמצב ילך ויחמיר, אם לא נסייע להתגלותו של הכוח החיובי בעולם שלנו.

שאלה: מה החברה הישראלית יכולה לעשות היום, כדי לפתור את הבעיה הזאת בשורשה?

תשובתי: קודם כל, החברה הישראלית צריכה לדעת במה תלוי העתיד הטוב שלנו. הוא תלוי רק בנו, ולא בשום עם אחר או משא ומתן בין פוליטיקאים. אנחנו לא תלויים באף אחד, רק בעצמנו. זה כביכול דבר טוב מאוד, שהכדור בידיים שלנו ושאנחנו קובעים הכול. אבל דווקא בגלל שהכדור נמצא בידיים שלנו, העיניים של כל העולם מופנות אלינו והעמים האחרים דורשים שנתחיל להביא טוב לעולם, במקום הרע. הם מדברים על זה בצורה רצינית ביותר, טוענים שישראל קובעת את כל המצב של העולם, ואם הוא רע אז אשמה ישראל.

לפי חכמת הקבלה, עם ישראל נמצא במרכז הבריאה, ויש ברשותנו שיטה שמאפשרת לארגן בצורה נכונה קשרים עם כל האנושות ובכל הטבע, להרגיע את כל דרגות הטבע, הדומם, הצומח, החי ובני האדם באופן אידיאלי. יש לנו את הידע הזה ואת היכולת לממש אותו. אתה לא רוצה שיהיו פעולות טרור? תשקיע מאמצים, תעשה את מה שתלוי בך! שלא תשב בבית מול הטלוויזיה ורק תספור כמה פעולות טרור היו היום. אם זה תלוי בכל אחד מאיתנו, אז בואו נתחיל להתקרב זה לזה! "כיצד זה אפשרי…? אנחנו לא יכולים…". אם לא יכולים, אז זה יימשך.

אתה שואל, האם אינתיפאדה תיפסק? היא לא תיפסק, עד שלא נמצא קשר נכון בינינו, דווקא בקרב עם ישראל. ואז כולם יבינו איך הם צריכים לארגן את עצמם, בכל העולם, בכל מה שקורה באירופה, באמריקה ובמדינות אחרות. הם פתאום יתחילו להבין, כיצד לכונן יחסים זה עם זה.

המשך יבוא…

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM בתאריך 18.10.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest