דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / המצב בישראל: באיזון של שני כוחות

המצב בישראל: באיזון של שני כוחות

שאלה: היום אנשים רבים מסכימים עם העובדה, שרק קשר טוב בינינו יציל אותנו מכל הצרות. אבל יחד עם זאת, הם מבינים שהאדם מטבעו הוא נגד חיבור ואיחוד עם אחרים. איך אנחנו יכולים לפתור את הבעיה הזאת?

תשובתי: קיימת שיטה שעוד אברהם בזמנו פיתח אותה. הוא לא המציא אותה, אלא פשוט חקר את הטבע וראה שיש בו כוח שלילי, שכל הזמן גדל בינינו ובכל אחד מאיתנו, האגו שלנו, אבל כמו כן יש בטבע גם כוח חיובי שעומד כנגדו. ואנחנו צריכים לעורר על עצמנו השפעה של אותו הכוח החיובי, כדי שהוא יאזן לנו את הכוח השלילי ואז נהיה באיזון. אי אפשר להתמודד עם הכוח השלילי, לסלק אותו, להשמיד אותו, להכניע אותו, אלא אפשר רק להוסיף לעולם שלנו את הכוח החיובי. זוהי השיטה אותה גילה אברהם.

מאז והלאה, עם ישראל השתמש בה. ובאמת היו תקופות טובות בחיי העם, יכולנו להשתמש בכוח החיובי, לאזן על ידו את הכוח השלילי שבתוכנו ולהביא את עצמנו לחיים מאוזנים, טובים ונפלאים. לא לתמיד, ולא לאורך כל ההיסטוריה. כך זה היה עד שלפני 2,000 שנה. לא הצלחנו לשמור על האיזון בין שני הכוחות הללו והכוח השלילי, האגו שלנו גדל, אז קרה חורבן בית המקדש.

היום אנחנו נמצאים באותו המצב. חוקי הטבע לא השתנו. אנחנו צריכים ללמוד כיצד למשוך את הכוח החיובי, כדי לאזן על ידו את הכוח השלילי. ללא הכוח השלילי הזה איננו יכולים להתקיים, כי כל העולם הרי קיים מתוך איחוד הניגודים, פלוס – מינוס, חום – קור, לחץ – שחרור וכולי. תמיד ישנם שני כוחות מנוגדים, וכל השלמות תלויה באיזון ביניהם. הבעיה שלנו בחברה האנושית, היא שאנחנו פועלים רק מתוך הכוח השלילי. ואילו הכוח החיובי מגיע רק באמצעות חכמת הקבלה, השיטה אותה גילה אברהם. ואנחנו, הצאצאים שלו, יכולים לעורר את הכוח החיובי הזה, לאזן על ידו את הכוח השלילי וכך להביא שקט ושלווה, שגשוג וטוב, שלום ושלמות לכל העולם.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM בתאריך 18.10.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest