דף הבית / אקטואליה / המערב הגיע עד לביזה עצמית

המערב הגיע עד לביזה עצמית

דעה: מדינות העולם השלישי נשדדו על ידי המערב שפיתה אותן בתוכניות פיתוח שהציע. לצורך יישום התוכניות, הן נאלצו לקחת הלוואות חוץ, שהובילו לכך שהחוב עלה על היקף הכנסות המדינה ממט"ח. כתוצאה מכך, המדינות נאלצות לחסוך ולצמצם את ההטבות הסוציאליות. כך המערב בזז את מדינות העולם השלישי. ואם נשיא של אחת הממשלות הטיל ספק בעסקה זו, ניתן לו שוחד מספק.

כעת, כאשר כל מדינות העולם השלישי נעשקו ונוצלו עד קצה גבול היכולת, המערב פנה לביזה עצמית: אירלנד, יוון, פורטוגל, ספרד ואיטליה. המדינות משתעבדות בהתחייבויות לזרים, ונאלצות לקצץ בפנסיות, תעסוקה, שירותים סוציאליים ובמשאבים לאומיים חשובים. לעמי אירופה אין כל תקווה. הביזה מתרחבת גם לארה"ב, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. אזרחי ארה"ב כבר השלימו עם העדר הריבית על חסכונותיהם. שכנעו אותם, שקיומם תלוי בהצלחה של מגה-בנקים שנוסדו בצורה מלאכותית, ועדיף עבורם שהחסכונות שלהם יתמוססו, מאשר שהבנקים המושחתים יקרסו.

יתרה מכך, הסכמים סודיים עם שותפויות טרנס-אטלנטיות וטרנס-פסיפיות מקנות לעסק הפרטי שליטה על החוקים של הממשלות הריבוניות. לדוגמא, אחת הסיבות לגידול בתקציב הצבאי של ארה"ב, היא ההפרטה שלו. דוגמא נוספת היא ההפרטה של מערכת הכליאה של ארה"ב, שהביאה לכך שלבתי הסוהר שולחים כמות עצומה של אנשים חפים מפשע, שם הם נאלצים לעבוד כאסירים עבור חברות ייצור בגדים, בשכר של 69 סנט לשעה. דבר נורא קרה לשכל ולמודעות של עמי המערב, נראה שאינם מסוגלים יותר להבין את המזימות של הממשלות שלהם.

תגובתי: טבע העולם הוא האגו, הוא חסר הגבלות עד כדי כך שיביא להשמדתה של הציוויליזציה כולה, ובסופו של דבר ימות בעצמו. כמו שגידול סרטני הורג את הגוף שבו הוא נמצא ובזכותו הוא חי, ובסופו של דבר מת בעצמו, מפני שמלבד אגו, אין בעולם שלנו כוח אחר.

רק המשכתה של תכונת ההשפעה והאהבה, המנוגדת לאגו, מסוגלת לאזן את האגו, וליצור מערכת איזון בה ניתן להתקיים בצורה מושלמת ונצחית. שיטת התיקון של האגו עד שהעולם יגיע למערכת הרמונית, נקראת חכמת הקבלה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest