דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / המנהל החדש של העולם

המנהל החדש של העולם

שאלה: האם האדם חייב לדעת שכדי להשיג קוטג', הוא זקוק לערבות?

תשובתי: כן, כמובן. זאת הבעיה שקיימת היום בכלכלה. אם הכלכלנים היו יודעים בוודאות שללא הערבות, ללא יצירת קשרים כלשהם ביניהם, הם לא יוכלו לנהל את המערכת הבנקאית, תארו לעצמכם אילו תקוות הם היו תולים בכך שסוף כל סוף הם יוכלו להבין ולהרגיש מהי הערבות הנכספת הזאת.

הגיע מנהל חדש וקבע סדר חדש בין כל הבנקים שבעולם, בין כל הבורסות, כל הקרנות. ואנחנו באים למחרת לעבודה, לאחר שהוא עשה את כל זה, ואיננו מבינים מה קורה! אנחנו מנסים לעשות משהו, ולא יוצא לנו. עובר עוד יום, ושוב לא יוצא. מה לעשות?

ואחר כך מגיע שליח מטעמו של אותו המנהל שסידר את הכול לפי שיטה חדשה, ומסביר לנו, שעכשיו קיימת גישה אחרת לגמרי, סדר אחר, רשת חדשה של התקשרויות. קודם היית מתקשר בצורות מסוימות, והיום אתה צריך לעשות את זה בצורה שונה. ולא סתם בצורה הפוכה, אלא בצורה שונה לחלוטין.

ודאי שקודם כל אנחנו מתחילים ללמוד מה קורה כאן, ואיך אנחנו יכולים עכשיו לתפקד, באילו חוטים אני יכול למשוך, על אילו כפתורים ללחוץ, אילו כפתורים לסובב, ומה אקבל בתגובה. אנחנו צריכים לדעת שקיימת מערכת חדשה, שנקראת "ערבות", ואנחנו חייבים להתאים את עצמנו אליה, כמו שהיינו מותאמים מקודם למערכת הישנה. ואז נצליח בגדול, עוד יותר מקודם. צריך רק להכיר את המערכת הזאת.

היום אנחנו מגלים שהמערכת הישנה אינה פועלת יותר. מיום ליום היא הולכת ודועכת, ואנחנו לא יודעים מה לעשות. האם לא תשמח אם יגלו לך את הסיבה לכך ויסבירו לך מה קורה כאן? אנשים הולכים ליועצים למיניהם ומוכנים לשלם להם הרבה כסף כדי לגלות איך להסתדר בחיים, איך לבנות יחסים נכונים בעבודה, במשפחה, עם הילדים, עם עצמם. וגם כאן מגיע אליך איזה מין "פסיכולוג" ומסביר לך מה קורה. הוא אומר שקיימים יחסים חדשים, שעליהם לא ידעת.

ומובן, שללא ידיעת היחסים החדשים האלה בין כל האנשים והארגונים, לא נוכל להצליח. אתה רוצה קוטג'? – לפי מידת הקוטג' שאתה רוצה, אתה חייב להימצא בערבות. אתה רוצה עוד יותר? כסף, שליטה? – אתה חייב להימצא ביתר בערבות.

בעולם של היום, הממשלות מאבדות לחלוטין את כוחן והשפעתן. הן אינן יכולות לעשות שום דבר, כי הרי כל ממשלה תלויה בעוד מאתיים ממשלות אחרות בעולם. אנחנו רואים שהיום העם חזק יותר מהממשלה. העם יוצא להפגנות והממשלה מייד מתקפלת. גם השליטים הגדולים, שיש ברשותם צבא חזק וכוח רב – נכנעים בפני העם. הכול התהפך. לכן כל כך חשוב להסביר לאנשים על הקשר החדש הזה, על הערבות.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 02.09.2011

ידיעות קודמות בנושא:
האמת הפשוטה של היום
מטריצה רוחנית וקוטג' לארוחת הבוקר
האם האדם הוא בעל הבית של העולם?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest