דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל מה שמתרחש בעולם, מגיע ממקור אחד, רק על מנת שנקשיב לשיחתו עמנו ונבין אותה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר היכולת לתקשר ולעבוד בצוות היא העיקר היום. ישראל מפגרת עוד יותר ברייטינג של ציטוט עבודות מדעיות. היהודים חזקים אינדיבידואלית, אבל הם נדחים מעבודה קבוצתית, כפועל יוצא משנאת החינם שנוצרה עוד לפני 2000 שנה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נכתב שהבורא נותן את הנשמה, ואז האדם מחזירה לבורא. למה הכוונה?
המשמעות היא שהבורא מעורר באדם רצון (ייסורים) והאדם פונה בבקשה על הרצון הזה לבורא. בתגובה, הבורא מתקן את הרצון. האדם מחזיר אותו לבורא, והבורא ממלא את הרצון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאנחנו מתעלים מעל לאגואיזם, אנחנו מתחברים לזיכרון הכללי ומתחילים להבין זה את זה. הזיכרון הזה הוא הטבע או הבורא, ובתוכו קיימת תנועה נצחית – הנשמה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר בתוך האגואיזם שלי, ברצון הטבעי ליהנות, האור מוליד רצון להשפיע. רצון זה נקרא אמונה מעל הדעת. אני רוצה לפעול עם האור שאני מקבל "למען הבורא", וכנגד האגואיזם, תוך שאני מרומם את הבורא. רוממות הבורא היא שמובילה אותי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר יצרנו מכל ההכרחי לקיומנו מקורות של הנאה, יצרנו עסק של הנאות. אבל יותר ויותר קשה להיות מאושר. השפע לוקח לנו את החופש, מונע מאיתנו את ההנאות. אין רצון – ולכן אין מילוי. מחוסר ברירה נותר לנו רק החיפוש אחר משמעות החיים – וזהוי מחשבת הבורא!

תוצאת תמונה עבור טוויטר האור משפיע על הניצוץ ומגדל אותו, עד אשר אני מתחיל להרגיש את תנועתו. בעבר לא הרגשתי את תנועת הניצוץ, ואילו כעת אני מרגיש כיצד האור מביא את הניצוץ למצב של חוסר שקט. זה אומר שמתעוררת בי תכונת ההשפעה, האמונה מעל הדעת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם מלבד לרצון ליהנות, הבורא מעורר באדם ניצוץ, "שורש נשמה", האדם מגיע ללימוד חכמת הקבלה. על מנת לגדל את הניצוץ הזה, יש להמשיך עליו את הכוח העליון, את האור. ואז אותו אור פועל בהדרגתיות על הניצוץ ויוצר בו הרגשה של מציאות אחרת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר האור מאיר, האדם מרגיש שהוא נמצא בשליטת כוח הבורא, המאפשר לו לבצע פעולות שמנוגדות לשכל הרציונאלי האגואיסטי. הוא סומך בשמחה על הבורא, מתוך רצון לרומם אותו, על ידי פעולות ההשפעה. מתגלה עולם חדש.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest