דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר ירושלים, סמל העם, תבנה מחדש, כשנהיה מאוחדים.
אם נתאחד – נאחד את ירושלים ונאחד את העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעולם יש אנשים רבים, אך זהו נברא אחד.
יש פעולות רבות, אבל הן כולנו פעולותיו של כוח אחד.
הנברא מבצע את ריבוי הפעולות האלו בהנחיית הבורא.
כל הפעולות מכוונות לתיקון אחד – לקשר עד לדרגה של אהבה בין כל חלקי הבריאה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר קיימת רק מצווה אחת (מצוות התורה) – פעולה אחת בתיקון הרצון שנברא (אגואיזם), אך היא מתחלקת לפעולות רבות.
המצווה הזאת היא האהבה לזולת, כמו לעצמנו, וממנה האהבה לבורא – מטרת הבריאה, החוק העיקרי בתורה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ירושלים היא בירת האנושות העתידית המאוחדת.
מכורח או מתוך מודעות, אבל על פי חוק הבורא, אנחנו נגיע למצב שבו ירושלים, "יראה שלמה", תשרה בלבבות שלנו, ברצונות המאוחדים שלנו לאהבת הזולת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בית המקדש הראשון – כלי רוחני של קבלה על מנת להשפיע.
בית המקדש השני – השפעה על מנת להשפיע.
שני המצבים מתייחסים לראש הנשמה.
בית המקדש השלישי כולל את שתי הפעולות ולא רק בשביל ישראל, אלא בשביל כל העמים (בבל), כפי שכתוב: "בתי בית תפילה יקרא לכל העמים".

תוצאת תמונה עבור טוויטר העברת השגרירויות לירושלים היא סמל, אך אין היא מהווה תיקון לפירוד בין העמים – תיקון המוטל על עם ישראל. הסמל מצביע על כך שהגיע הזמן להשתוקק לגילוי הבורא. זוהי חובתו של עם ישראל לפני כל העולם: לאחד את עצמם עם הבורא ועם העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בנין ירושלים מתוך החורבן פירושו של דבר בניית מקום, רצון, שבו שורה אהבה. אך לעת עתה הרצון הזה שרוי בחורבן מוחלט. אין בעולם עיר מפורדת יותר, קרועה יותר על ידי ניגודים שונים. אם נתקן אותם – נתקן את כל העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר יום ירושלים.
אין קדושה ואין שום רוח בקירות ובאבנים. לאמתו של דבר, ירושלים היא הבירה הרוחנית של כל העולם. אין זו עיר ככול הערים, אלא מדרגה מיוחדת ביחסים, בקשרים בין בני האדם, שלמות היראה של הנברא בפני הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העבודה הרוחנית שלנו מורכבת מכך שנרומם את גדלות הבורא בעינינו עד כדי כך שהיא תמלא את כל העולם. העבודה הזאת מתרחשת במאבק בין גדלות הבורא לגדלות עצמי, בין גדלות העליון לגדלות העולם הזה, בין גדלות ההרגשה להשפיע לגדלות ההרגשה ברצון לקבל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעולם פועל רק כוח אחד.
בחלקו הוא מתגלה בצורה ברורה, ובחלקו בצורה נסתרת.
מה שאנחנו מרגישים נקרא העולם שלנו.
מה שאינו מורגש על ידינו נקרא העולם הנסתר, העליון (מעל להרגשות שלנו).
הבעיה היא בכך שאנחנו רואים רק חלק ממה שנגלה, ולכן איננו מכירים אפילו את העולם שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר יום האם הוא יום חם וחשוב! אין דמות קרובה יותר לאדם מאשר דמות האם. דרך ה"אם" הכוח העליון מעביר אלינו את כוחו הטוב, את המילוי, את האהבה, את הלידה, את החינוך.
כל מה שהכוח העליון יכול לתת לאדם, ניתן לו דרך דמות האם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן לגלות את העולם העליון על ידי גלאי – החיבור בקבוצה, שמחולל את תכונת האיחוד וההשפעה (גדלות הבורא). ורק אותו צריכים ליצור בקבוצה – כלומר, גדלות הבורא היא התנאי היחיד לגילוי העולם העליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איומים הולכים וגוברים יגיעו לאדם עד שהוא יבהל עד כדי כך, שהוא יכיר בכך שאין מוצא אחר, אלא רק לגלות את הבורא – את הסיבה שלהם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן לכוון את עצמנו לבורא על ידי חשבון אגואיסטי. אולם ניתן להתקדם לעברו רק על ידי רכישת תכונת ההשפעה במעשיך. לשם כך צריך להתכלל בקבוצה, שהרי הצעדים לבורא – הם הם פעולות השפעה. את כוח ההשפעה אתה מקבל דרך הקבוצה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל העבודה הרוחנית של האדם נמדדת לפי הגברת גדלות הבורא. לפי אותו עיקרון האדם בוחר בפעולות ובכוונות. גדלות הבורא מאפשרת להרגיש את פעולות ההשפעה כקבלה מהבורא. גדלות הבורא היא המדד של המדרגות הרוחניות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אנחנו מעלים את גדלות הבורא על ידי דחיפות מצד ההפרעות, מתוך הבנה שהבעיה נשלחה מהבורא – זאת פעולה אגואיסטית, שהרי אנחנו בוחרים בבורא כיוון שהוא חזק יותר. בפעולה הזו עדיין אין השפעה, אך האדם כבר מפנה את עצמו לכיוון הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל ההפרעות אינן מגיעות מבני האדם. בני האדם רק מבצעים את פקודות ההנהגה העליונה. ההפרעות מגיעות מהבורא, כדי שנראה את הכוח העליון פועל מאחוריהן. הבורא קנאי, דורש שנשים לב אליו, שולח לנו איומים, כדי שנפנה אליו. כך הוא מחנך אותנו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest