דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר בדרך הרוחנית לא מחשיבים את העבודה השגרתית ואת המאמצים הרגילים, אלא את המאמצים שמעבר למאמצים הרגילים. דווקא הם מתאספים לכדי הבנה חדשה, לגילוי האור העליון והבורא בתוכם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במצבים הרוחניים שום דבר לא נעלם, אלא מתחלף, כדי שנתקן את המחסומים החדשים. אולם אין צורך לחכות לנפילה, אלא לחפש מה עוד אפשר להוסיף לגדלות הבורא – ולעלות. דווקא בעליה יש לפתח יראה מההתרחקות, לחפש עליה חדשה ולבקש את הבורא!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם העבודה הרוחנית נעוצה בהשגת הכוונה להשפיע, תוך התגברות על הרצון הטבעי לקבל שבתוכנו, אז הכוונה להשפיע מושגת על ידי קיצור זמן הירידה, בין העליות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אל תרגע עד שתרגיש אהבה ויראה באופן קבוע, מכך שאתה עומד לפני הבורא, עד שההרגשה הזו תהפוך לטבעית. על מנת ששום תופעות מהעולם הזה, תענוגים או פחדים, לא יוכלו לכבות את ההרגשה הזאת. ודאג לא ליפול מהרגשה זו כל העת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם איננו מגלים בעיה על מנת לתקנה, אז הבורא שולח לנו בעיות יומיומיות, ועל ידי כך דוחף אותנו להתקדם. לכן, אפילו בעליה רוחנית עליך לבקש התקרבות גדולה יותר לבורא, לחפש הזדמנות לתיקון, לבקש לעלות ולהתקרב אליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העבודה הרוחנית וכל התקדמותנו הרוחנית – תלויים רק בהרגשת חשיבות הבורא. הכול מגיע אלינו רק מ"אין עוד מלבדו" ורק בשביל ש"ננעל" עליו, על ידי העלאת חשיבותו בקרבנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכנס באמריקה ב-2018 היה מוצלח, התגלתה חשיבותו של הבורא מעל לתועלת האישית, מעצמי אל הקבוצה ומהקבוצה אל הבורא. להמשיך את העליה, פירושו של דבר להשיג גדלות רבה יותר של הבורא מעל לתועלת האישית שלנו, לגרום לו נחת רוח, מבלי לחכות לכנס הבא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נוכל להתחבר ולהפוך לעשרייה רק בתוך הבורא. לכן, צריך לדבר רק על גדלות הבורא ולא על שום דבר אחר. סוף המעשה, האיחוד עם הבורא, חייב להיות נוכח כבר במחשבה הראשונית שלנו ובכל פעולה שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עמוד כנס איטליה 2018: http://www.kabbalah.it/congresso/en

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest