דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפעולה הרוחנית הראשונה הינה ביטול עצמי (ביטול האגואיזם, ביטול האני). הבורא צריך לבצע עליך פעולות שונות, בהסכמתך (מסירות נפש), באמונה מעל הדעת (השפעה, לשמה). לאחר מכן הביטול העצמי הופך להיות אקטיבי יותר ויותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ב-23.03.2018 המועצה לזכויות האדם באו"ם הצביעה בעד 5 מסמכים המגנים את ישראל.
– בקרוב האו"מ יקבל החלטה על ביטול מדינת ישראל, בתמיכת רוב מדינות העולם. הבורא יכריח את היהודים לחשוב על סיבת השנאה כלפיהם, ועל מה שאומרת על כך חכמת הקבלה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר תפקידו של פרעה הכרחי: הוא עוזר לנו לברוח מהאגואיזם. דווקא פרעה קירב את עם ישראל, את המשתוקקים לבורא. אולם עוזרו הנאמן של הבורא, הוא האגואיזם שלנו, הוא נחש. מהרעל שלו אנחנו מכינים תרופות. עלינו רק להיות רגישים כלפיו – ואנחנו נגלה את הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העבודה במצרים היא ביחס לבורא. תחילה, אנחנו חושבים שנוכל להתקדם בתוך האגואיזם, בהסכמה עם פרעה, להתחבר ולגלות את העולם העליון ואת הבורא, להגיע לשלמות ולאיחוד – בהתאם לאגואיזם שלנו. קוראים לזה שבע שנות שובע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בושה רוחנית שונה לחלוטין מבושה בעולם הזה, שבו אנחנו מתביישים מכך שמעשים פחות ראוים שלנו נגלו לעיני כל. בושה רוחנית מופיעה כאשר אני מגלה שאיני דומה לבורא. דווקא בכך נעוצה סיבת הבושה והסתרת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר קיימות שיטות שונות שמנחות את האדם להתעלות מעל עצמו, אולם שיטת הקבלה – מגלה שהאגואיזם הוא הרע, ולאחר מכן מסייעת לאדם להתעלות מעליו. זה מה שכתוב במקורות של חכמת הקבלה ובתורה. הכול מתחיל מגילוי העבדות לאגואיזם, ולאחר מכן מתחילה היציאה וההתעלות מעליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר "כל מקבל השפע מה' נמצא מתפאר בעטרות ה', ומי שזכה להרגיש בשעת המעשה, איך שה' גם מתפאר עמו על שמְצָאוֹ מוכן לקבל השפעתו, הוא נקרא מקובל." (בעל הסולם, אגרת מ"ו)

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם מגנה את עצמו על כך שהוא רע – אבל זה נעשה על ידי הבורא!
האדם מגנה את עצמו על כך שביצע מעשים לא נכונים – אבל זה נעשה על ידי הבורא!
האדם מודאג מכך שאינו מוכן לעתיד – הבורא יעשה את זה!
הכול נעשה רק על מנת שהאדם יבקש מהבורא לגלות את ייחודו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הרעב בגלות אינו מתבטא בכך שאין מה לאכול. על אף שיש סיפוק גשמי מלא, אין סיפוק נפשי, משמעות בחיים. עם ישראל, הקבוצה, מרגישים שנעלם המניע להתקדם. המצב הטוב הופך לכלא. אנחנו חייבים לפרוץ מתוכו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר פרעה מכוון אותנו כנגד האיחוד. הוא מעורר את הרצון לחיבור – אנחנו לא יכולים לחיות מבלי ליצור קשר – אך הוא גם לא מאפשר לנו להתחבר. הסתירה הזו מתקיימת בדיוק בזכות פרעה. ואז אנחנו מבינים, שהמוצא הוא רק לברוח ממנו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם לא מבין שחכמת הקבלה מסבירה את חוקי הטבע. כשאנחנו לא שומרים עליהם, הסבל שלנו הולך וגובר, בהתאם להתפתחותנו. המכות יביאו אותנו ללימוד חוקי הטבע, שעליהם מדברת חכמת הקבלה. ברגע שנתחיל לממש אותם, נראה בהם תועלת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקמת מדינת ישראל היא בניית החיבור בין בני האדם והבורא "כולם בלב אחד". לשם כך צריך חינוך, להוליד את "עם ישראל" ב"ארץ ישראל" מתוך כל אדם בעולם. כל אומות העולם יקדמו בברכה ישראל שכזו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר טבע האנטישמיות – בהופעת הנקודה שבלב, זרע תכונת ההשפעה, ההפוכה מהאגו, ביהודים. התכונה הזו הופיעה בעת קבלת התורה, שיטת תיקון האגואיזם. חובת היהודים היא ללמוד את השיטה הזו, לגלות אותה לעולם, לתקן את העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חומר היא מציאות שניתנה לנו בתחושותינו. הוא אינו קיים באופן בלתי תלוי בנו. עלינו לגלות בחיבור בינינו, שהעולם הזה, המציאות הזו, לא קיימת. העולם הזה מתואר לנו בתכונות השבורות שלנו. כשנתאחד, נגלה ש"אין עוד מלבדו".

תוצאת תמונה עבור טוויטר כתבתי רבות על כך שיהודים אשמים באנטישמיות. הסיבה היא, כמו שנכתב בהקדמה לספר הזוהר, שתיקון האגואיזם כתכונה העיקרית של הטבע מייצר את האור העליון והוא מאיר דרך חיבור היהודים, זה מה שמלמדת חכמת הקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא לרצות להכינע לאגו זה עדיין לא "וייאנחו בני ישראל מן העבודה". זוהי זעקה מתוך היעדר המילוי במאמצי האגו, "וימת מלך מצרים". אולם עד שלא נכיר שקיים מלך אחר, שבשבילו אנו רוצים לעבוד, אנו לא ראויים לצאת מהשבי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו צריכים לברוח מפרעה תוך שאנו לוקחים ממנו את הכלים, הרצונות, ומותירים לו את הכוונות "לטובת עצמי". אנו רוצים לרכוש את הרצון להשפיע "למען הבורא" על הרצונות, הכלים של פרעה. לקיים את עבודת הבורא, פירושו של דבר להיות מחוץ לשליטת האגואיזם, מצרים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תשייך את עצמך כל הזמן להשפעה, לאהבה, לויתורים, הממלאים את העולם. ביחס כזה לעולם, תבטל את האגו שלך, שמצייר לך עולם אכזרי וגס. לאחר שתעביר את עצמך דרך כל ההסתרות, תגלה עולם המלא באהבה ובדאגה הדדית. אל תתן לאגואיזם לצייר לך עולם אחר!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest