דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר להתפלל פירושו של דבר לדון את עצמך. קודם לכל האדם צריך להיות דיין לעצמו: “מי אני ומי אני רוצה להיות?” ההבדל בין הרצוי (כעת) למצוי (הרגע הבא) – הוא הוא התפילה, העלאת הבקשה, המ”ן. דון ושנה את עצמך!

תוצאת תמונה עבור טוויטר רק 4 אחוז מהיקום נגישים לנו. איננו מרגישים את יתר 22 אחוז החומר האפל ו-74 אחוז האנרגיה האפלה, ולכן גם איננו יכולים לחקור אותם. מחקר העולם על ידי התכונות האגואיסטיות שלנו, הביא אותנו למבוי סתום. אבל מבוי סתום זה, יחייב אותנו להבין שהתפתחות תיתכן רק על ידי תיקון האגו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר טראמפ נגד הגלובליזציה!
שהרי כל עוד שהאגואיזם שלנו לא תוקן על ידינו, אז בעת החיבור שלו, בעת הגלובליזציה, אנחנו מקבלים אגואיזם גדול יותר. לכן עד לתיקון, עדיף לנו להיפרד, ולא להתאחד. רק תראו עד כמה דומים כל העסקים לכנופיות של פושעים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר טעותו של מרקס טמונה בכך שהפריד את מטרת האנושות – להידמות לבורא, שמוטבעת בטבע, ממטרת החברה “מכל אחד לפי יכולתו ולכל אחד כפי צרכיו”, ובכך חרץ לכישלון את גורלו של כל ניסיון ליצור כלכלה אלטרואיסטית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הפעולות שלנו מביאות תיקון או נזק. אפילו רגע שבו אנחנו לא עושים דבר – זה זמן שלא השתמשת בו לשם תיקון, ולכן הבאת לחורבן! לכן כל הזמן צריך לבעור בנו רצון לאיחוד כללי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקבלה מזהירה: אם ננסה לבנות את יחסי הגומלין בינינו על פי חוקים חומריים אגואיסטיים, אפילו אם “נקפא על שמרינו” על פי העיקרון “שלי-שלי, שלך-שלך”, נעורר התגלות של רע גדול עוד יותר, שהרי לשם תיקון הרע נחוץ להכיר בו כרע תחילה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נשמה זהו רצון למלא את הבורא, דרך הרצון לעשות טוב לזולת. זהו רצון הופכי לאגואיזם שבנו. זהו חשבון שאינו בנוי על השיקול “מה אני יכול לקבל מהזולת?” אלא “במה אני יכול למלא את הזולת”. השכר שלי בעבור זה היא הנשמה, קשר נצחי עם הבורא!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אדם שמכיר את הרע שבו הוא אדם המכנה את עצמו רשע, אגואיסט. הוא מכיר את הרע שבו – במידה שבה הוא כבר צדיק. כשהאדם מרגיש שהוא חוטא, במידה שבה הוא מרגיש שהוא חוטא, באותה המידה הוא כבר צדיק.

תוצאת תמונה עבור טוויטר – איך מקובל תופס אנשים אחרים?
– אין “אנשים אחרים”. אין בכלל אף אחד. אני אדם הראשון ואני קיים לבדי עם הבורא.
– האם זה לא משעמם?
– לא, זה לא משעמם. הכול בתוכי. במידה שזה כך, אני שולט בעולם. במידה הזאת, אני מחובר עם הבורא, כפי שכתוב “חד מקבל חד”.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל עוד אני מזהה את עצמי עם האגואיזם, אני מרגיש את המכות שהוא מקבל, כמכות שאני מקבל על עצמי. אבל ברגע שאני מפסיק להרגיש את האגואיזם כשלי, אני מפסיק להרגיש את המכות שניחתות עליו. האגואיזם נדמה בעיני לבעל חיים, שנמצא לצידי. ואילו אני האדם, גבוה ממנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו לא יכולים לתקשר באופן ישיר עם הכוח העליון, עם הבורא, כיוון שאנחנו הפוכים אליו בתכונות שלנו – ולכן אנחנו לא מבינים אותו, לא מרגישים, אין מגע בינינו. הכרחי שתהיה מדרגה אמצעית, שמסוגלת לקשור בינינו. זוהי מדרגת בינה, משה, המחברת בין מלכות לכתר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא והנברא, הנותן והמקבל, הפוכים, קוטביים. כדי לחבר ביניהם מוכרחת להיות מדרגה אמצעית, שכוללת בתוכה את שניהם. משה ספג במשך 40 שנה את תכונת המלכות, את תכונת פרעה, את תכונת האגואיזם, וכן במשך 40 שנה את תכונת הבינה. משה הוא "הרועה הנאמן" של האגואיזם, שמוליך אותו לעבר תיקונו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם הפוך לבורא. כדי לקבל מהבורא כוח תיקון, יש לבנות מתווך, שלו יש גם את תכונות הנברא וגם את תכונות הבורא (משה). הקבוצה יכולה לבצע את הפונקציה הזאת: כל אחד מהם בנפרד הוא אגואיסט, מקבל, אבל ביחד הם משפיעים, והם בקשר עם הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא מעורר בנו את תכונת הקבלה. את תכונת ההשפעה אנחנו צריכים לבקש! אם אבקש מהקבוצה אוכל לבקש מהבורא. כיוון שלבקש ביחד פירושו של דבר להשקיע מאמץ להתאחד, להשפיע, להתעלות מעל האגואיזם הפרטי. כך אנחנו משפיעים על הבורא באמצעות הקבוצה, העשירייה, המנין.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר עשרה אגואיסטים הופכים להיות כאחד, הם יכולים להשפיע על הבורא – "ניצחוני בני", הוא יכול לעשותם דומים אליו ולאפשר להם לנהל את המציאות. במידת האיחוד מעל לאגואיזם הגובר, שהבורא מעורר בהם, הקבוצה מטפסת במעלה ב-125 מדרגות סולם יעקב, סולם השוואת הצורה עם הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ככול שהעולם ימשיך להתפתח, או ליתר דיוק המשבר שבו העולם נתון ימשיך להתפתח, כך כולם יאשימו יותר את היהודים בכל בעיות העולם. הרי הכוח החיובי מגיע לעולמנו רק דרך היהודים. האומות מרגישות זאת, ואילו היהודים, שנמצאים בשפל רוחני, אינם מרגישים בכך. הפתרון הוא בנו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא חפץ שנזדקק לו, שנרגיש שלא מסוגלים לפועל בכוחות עצמנו, במחשבה וברצון. הבורא מבלבל אותנו, מסדר לנו בעיות, כדי שלא נצליח להסתדר בלעדיו, כדי שנתחיל לחפש אחריו ולבקש. וכאשר אנחנו פונים אליו בבקשה הוא נפתח בפנינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מצבים רוחניים סמוכים תמיד הפוכים זה מזה בהרגשה ובדעת, כפי שנובע מד׳ בחינות דאור ישר. לכן קשה להתרגל לשינויי המצבים הרוחניים! רכישה מהירה של מצב רוחני חדש כרוכה בהרכנת הראש וביכולת להסתגל למצב החדש!

תוצאת תמונה עבור טוויטר עכשיו האגואיזם שלי, פרעה האהוב, מכריז: "אני אמלוך!". ואילו אני חייב להמליך במקומו את הבורא, שהוא ימשול בכול. לכך צריכים להיות מכוונים כל מאמציי והקבוצה יכולה לסייע לי בזה. היא יכולה לסייע לי להחליף את פרעה בבורא, בכל מקום שהאגואיזם שולט בו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר סטיבן הוקינג: אלוהים לא קיים, ניתן להסביר את כל התהליכים שמתרחשים בטבע על ידי המדע. אלוהים – הוא הסכום, המכלול של כל חוקי הטבע.
חכמת הקבלה: אלוהים הוא הכוח הכללי של הטבע, ומלבדו לא קיים דבר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הוקינג: כל מה שקיים הוא כל מה שהשכל שלנו מסוגל להבין, ואם האדם לא יכול להבין את מושג הבורא – אז הבורא לא קיים.
חכמת הקבלה: אלוהים זה הוא מושג מופשט. האדם חייב לחקור כל תופעה לפי העקרון "אין לדיין אלא מה שעיניו רואות".

תוצאת תמונה עבור טוויטר הוקינג: צריך לתת לאנושות משמעות עליונה, כדי שהיא "לא תתבשל במיץ של עצמה".
חכמת הקבלה: ההצלה היא בחינוך האדם, בבניית החברה שבה אנחנו מעריכים ומעשירים אחד את השני, חברה שבה ניתן מקום מרכזי להבדלים ולניגודים, בהיותם מאפשרים את האחדות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הוקינג: רק ממשלה עולמית יכולה להציל את האנושות.
חוכמת הקבלה: הממשלה העולמית חייבת להיות מאוחדת, עליה לחנך ולחבר בהגדרה, עליה לחנך את האנושות לחיבור מעל לטבע האגואיסטי שלה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest