דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטרכשאתה רוכש קשר אינטגרלי (על-אגואיסטי) עם הסובבים אותך, העבר/הווה/עתיד מורגשים כאחד שלם, קבוע וגבוהה מהגוף הבהמי – אתה מרגיש חלק מהזרימה הכללית של כוחות תכנית הבריאה ואתה מבין את מקום האדם בטבע.

תוצאת תמונה עבור טוויטראתם כמו גלגלי שיניים, דחוסים מכל הצדדים ביחד עם גלגלי שיניים אחרים. אינכם יכולים לזוז לשום מקום. אתם תלויים בהם לחלוטין! אבל לפתע אתם מרגישים שדווקא ההסכמה שלכם עם הבוראף מביאה לחופש מכולם דרך החופש מעצמכם, ושלא צריך לשנות כלום.

תוצאת תמונה עבור טוויטרסיכום2017: חברי האיחוד האירופי התאכזבו ממנו. האיחוד מפגין התנשאות וקוצר רואי עם קבלת הפליטים לשטחיו. הוא שולט באמצעות הורדת הנחיות. האיחוד האירופי נכנס לתקופה של התפרקות. סיבת ההתפרקות: איחוד אפשרי, אך לא בין אגואיסטים, אלא רק במידת החינוך הנכון, במידת השינוי של בני האדם

תוצאת תמונה עבור טוויטרהמעגל הוא צורת העולם האינטגרלי. כולם קשורים בכולם כמו גלגלי שיניים – גורל אחד לכולם, למרות שאנחנו רואים תמונה חלקית בלבד. לכן התיקון צריך להיות הדדי. אנחנו צריכים להחליט להפסיק לנוע זה כנגד זה ולהתחיל לנוע זה למען זה. והיהודים צריכים להוות דוגמה בכך!

תוצאת תמונה עבור טוויטרנדרשת רגולציה על הפצת פייק ניוז ברשתות החברתיות. לעת עתה, כל אדם יכול להפיץ כל סוג של מידע, גם שקרים וזיופים. דבר זה אינו מאיים על הקבלה, משום שאויביה רק מגדילים את המודעות למקובלים באמצעות הביקורת שלהם. ומאותה נקודה ואילך, הבורא כבר משלים את המלאכה

תוצאת תמונה עבור טוויטרלא הקשרים נשברו, אלא הכוונות. הקשר בין הנשמות נותר בעינו, אך הכוונה הטובה התחלפה בכוונה רעה. אנחנו חייבים לתקן את איכות הקשר בין בני האדם ממינוס לפלוס. שיטת התיקון: חכמת הקבלה. האחראים על התיקון: יהודים. האנטישמיות תחייב את היהודים לממש את ייעודם.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest