דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר סגן נשיא ארה״ב מייק פנס, הכריז על חזון נביאי ישראל כבסיס ליחסים הבינלאומיים, לחוק ולעתיד כדור הארץ. כפי שכתוב בישעיהו מ״ט, וישאו אומות העולם את בני ישראל על כתפיהם, ויביאום אל הר ה׳. וכולם ידעו את ה׳.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפסגה הכלכלית העולמית בדאבוס היא יריד של יהירות! האגואיזם, שהינו הטבע שלנו, לא מאפשר לנו שלא לשאוב תועלת בכל מקום ומהכול, עד לכדי כליון האנושות. גם בשנה הבאה נפגש בדאבוס עם ירידה גדולה בחיי ההמונים, אבל עם מספר גדול יותר של מיליונרים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעשרים השנים האחרונות הפופולאריות של בתי הספר הווירטואליים נסקה פי עשר. דור ה-Z כותבים המון, מדברים מעט, אוהבים שלווה ומידע. במערכות הוירטואלית אין פיקוח נוקשה על הלומדים. ההשכלה בחינם. הלומדים עוברים את המבחנים בהצלחה. יש זמן לספורט. ואפשר לחיות באיזור זול.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מצבים טובים ורעים מובילים לאדישות. האדישות היא סטטית והיא תופסת 90% מהזמן. היא בולעת את החיים שלנו ומותירה אותנו ללא כל תקווה להשיג את מטרת הבריאה. לכן אנחנו מוכרחים להיאבק כנגדה – ובדיוק כאן נמצא שטח הבחירה החופשית שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר – האם לא נראה לך שאי אפשר לנצח את האגואיזם, בשלב ההתפתחות הנוכחי של האנושות? – אין צורך לנצח את האגואיזם, אלא צריך לקחת אותו כשותף. כפי שנאמר: אם אינך יכול לנצח אותו, הפוך אותו לבן ברית שלך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר – אז מי בכל זאת שולט ואיך? – הבורא שולט באדם, ובאדם שולט בבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר – אם אנחנו לא מרגישים בצורה ברורה את הבורא, אז האגואיזם הוא ששולט בנו? – הבורא שולט בנו דרך האגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר – על מה אנחנו אחראים? – על כל העתיד, על עתיד כל המערכת. היא ניתנה כדי שנביא אותה למצב של איזון, איחוד כללי – בכך תלויה הכניסה לממד הרוחני. האור, הבורא זה הכוח שעוזר לנו, אבל רק במידת הדרישה שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נוצר רק רצון אחד. בתוך הרצון הזה, התרחש ניתוק בין כל חלקיו. זה נקרא שבירת הנשמה. כעת השבירה מתגלה. זה נקרא המשבר בימינו. שיקום הקשרים מתרחש בקבוצות קטנות באמצעות משיכת האור, שממלא את הרצון.

קראו עוד בטוויטר שלי.

2 comments

  1. לואי מצאלחה

    שלום אני שומע את ההרצאות של מר לייטמן ואני מסכים עם ניתוחיו הייתי מעוניין להפגש איתו

  2. שלום לואי,
    פניות לרב לייטמן אפשר לשלוח למוקד "קבלה לעם" דרך טל' 1-700-509-209, או דרך המייל info@kab.co.il.
    בברכה רונית שי – מנהלת הבלוג של הרב לייטמן

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest