דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו התסריטאים של חיינו! לפנינו – אוסף של אירועים. אלו אירועים יתממשו והאופן שבו הם יתממשו – כל זה תלוי בנו. כשאנחנו נוטים לטוב – התסריט טוב. ולהיפך…

תוצאת תמונה עבור טוויטר עדן: מדרגה שבה האדם מתקן לחלוטין את רצונו מכוונה לעצמו לכוונה למען הבורא.
גן: רצון עם הכוונה להשפיע, לקבל את כל האור העליון – אור החכמה – שנקרא ״עדן״, כלומר מימוש מלא של הנשמה.
גן עדן: הרגשה בכוונה להשפיע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר – מה ההבדל בין אהבה לכבוד? – כבוד זו התפעלות מרמתו של אדם אחר. אהבה זו תחושה של התקרבות אליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר – מהו הרצון הרוחני של הזולת? – להיות לו לשותף רוחני.

תוצאת תמונה עבור טוויטר – מהו רגע בשביל הבורא? הרי נאמר עליו שכעסו לרגע, ואילו חסדו נפרס על כל החיים?
בתהילים כתוב שרגע בעבור הבורא זה זמן שניתן לנבראים כדי להגיע לאיחוד עמו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר – למה אני כל הזמן מרגיש לא נוח?
זה נובע מאי ודאות. אתה מתבלבל בחיים, אינך יודע את משמעותם, ולכן אתה מסתובב במקום, מתייאש ואולי אפילו משלים עם זה שתסיים את חייך מבלי להבין דבר, מבלי לפענח את חידת הקיום.

תוצאת תמונה עבור טוויטר – מה הם העקרונות הכלליים של השגחת הבורא? מה מנחה אותו בתהליך ההנהגה של העולם הזה?
עיקרון אחד ויחיד מנחה את הבורא בהנהגת עולמנו: להביא אותנו להנאה מוחלטת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר – אם המרחב לא קיים, האם מקובל שחי בגוף פיזי יכול לעבור ברגע ממקום למקום?
בגוף הפיזי אנחנו מצייתים לחוקי העולם הזה, ל״חוקי הקבלה״. כשאנחנו רוכשים את תכונות ההשפעה, אנחנו מקבלים את היכולת לנוע בעולם העליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו חייבים להבין שההתפתחות המדעית-טכנולוגית שלנו צריכה להתאים להתפתחות המוסרית שלנו – אחרת כל ההישגים המדעיים-טכנולוגיים יתהפכו כנגדנו ויפעלו לרעתנו, על ידי הטבע האגואיסטי שלנו! או אז ישראל תואשם בשתי הבעיות – גם בחוסר ההתפתחות המוסרית וגם בנזק מההתפתחות המדעית-טכנולוגית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אינטליגנציה מלאכותית ופיתוח רובוטים דומים לשאיפה שהיתה בבבל העתיקה לבנות מגדל עד לשמים ולהגיע עד לבורא. ככל שאנחנו מפתחים אינטגרציה המלאכותית אנחנו נוגעים בכוחות העוצמתיים ביותר בטבע. אבל הכול נבנה על בסיס אגואיסטי ולכן בהכרח יתהפך כנגד בני האדם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הרגשת העולם שלנו, ברצון לקבל, נקראת ״ידיעה״, חומריות. הרגשת העולם העליון, ברצון להשפיע, נקראת ״אמונה״, רוחניות. עולם הקבלה הוא העולם התחתון, ואילו עולם ההשפעה הוא העולם העליון. אנו מרגישים בתופעות רוחניות במידת השתוות התכונות שלנו עם העולם העליון, כלומר עם הרצון להשפיע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר קודם כל אני נבהל מהחושך ורוצה לברוח מהאיום שלו. אבל לאחר מכן אני עוצר את עצמי, כי אני מכיר בכך שהחושך הוא לטובתי, ואין מה לחשוש ממנו ולקלל אותו. להיפך, החושך מכוון אותי לבורא, כמו שפחד מדביק את התינוק לאימו. כך אני רואה בחושך עזרה מלמעלה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

One comment

  1. ד"ר רביי מיכאל לייטמן.. כ"כ שמח לי לי בלב שאל חיי הפגיש אותי עם הזו"הק-בעל הסולם-רב"ש-ואיתך-מיכאל לייטמן. דרך המדייה. ערוץ66.וכנסים בישראל… תודה שאתה קיים בחיי -בכנסים הרגשתי את האהבה הנשפכת ממך אל כולנו אף גם ממרחקים.. בעוצמות!! ודרך הבלוג הזה מרגישה אני את אהבתך !! ועל כך תודה מכל הלב!! יהודית סיבוני לאוטון. המילטון/קנדה!!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest