דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר לטראמפ ולאיחוד האירופאי אין חופש פעולה, אלא רק לנוע לכיוון של חברת האיזון, הכוללת את כל חלקי החברה – עד לאיזון השלם של האנושות על כל היבטיו. הדרך מחוייבת – או בהכרה או באמצעות מכות, ייסורים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם הוא רצון. הוא כל הזמן רוצה משהו – מתפלל כל הזמן, אך בצורה לא הכרתית. התפילה הלא הכרתית הזו מגיעה מהבורא, שמעורר אותה ברצון האדם. רק רצון מודע לעצמו נחשב לתפילה של האדם, זה האדם עצמו. כל היתר – זה החלק הבהמי של האדם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הערבות ההדדית נובעת ממבנה הנשמה האחת, מתוך ידיעת חוקים של מערכת הטבע האחת. הקשר ההדדי המוחלט בין חלקיה מתגלה למקובל כעובדה. בהשתוקקותו לגלות יותר את מערכת הנשמה, הוא משתוקק אל הערבות – בכך באה לידי ביטוי החשת ההתפתחות שלו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האו"ם – פשט את הרגל! המדינות החברות כבר אינן רוצות לשלם את תשלומי החבר. האו"ם כבר אינו מהווה את מרכז הבטחון הבינלאומי. המדינות החברות מקיימות מבצעיים צבאיים ללא סנקציות של מועצת הביטחון. זוהי פטפטת גלובלית, ללא דיונים וקבלת החלטות. כשאתה מבקר באו"ם, אתה רואה כמה בטלנים הוא מממן.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנשים מפחדים מיום הדין, בונים מקלטים, חושבים ההצלה טמונה בהתרחקות ואף בבידוד עצמם מהאחרים.
על פי הקבלה, רק מי ששואף לאחדות ניצל. בסביבה של אנשים כאלה מתגלה הכוח העליון, שמעלה את האנושות לדרגת ההתפתחות הבאה שלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנשים צריכים להיות שונים על מנת להשלים זה את זה. תנאי האחדות עד לדרגה של ״ואהבת לרעך כמוך״, נקבע על מנת לאפשר להם הזדמנויות שוות.
כמו כן, ניתן להתגונן ממשברים באמצעות שמיטת כספים. שימוש נכון בה, מסוגל לתקן את החברה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם כולו הוא חבית חומר נפץ! אך לא ניתן לנטרל אותה, שהרי זוהי התוצאה של חוסר האיזון ביחסים בין בני אדם וממשלות.
הייחודיות של זמננו: כל הדרכים שבאמצעותן האנושות חשבה שתוכל להגיע לטוב, גילו את הרע!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest