דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר כיצד לרכוש את תכונת ההשפעה? הרצון ליהנות יכול לרצות לעבוד בעל מנת להשפיע אם ירגיש שתכונת ההשפעה יותר נעלה וחשובה מאשר תכונת הקבלה. אז הרצון ליהנות ישתוקק לרכוש את החשיבות הזאת ויהיה מוכן לשנות את עצמו. ואז האור המקיף יתחיל לפעול…

תוצאת תמונה עבור טוויטר ביקרנו בעולם הזה ברגעיו הגורליים…
העולם מוכן לקריסה כללית: שווקים, בנקים, מסחר, ולאחר מכן ממשלות, סכסוכים, רעב ודם רב.
המשבר יהיה חובק כל, ממושך – עד אשר האנשים יסכימו לשנות את עצמם! הכול מתקדם לפי התכנית העליונה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר טראמפ מביא עמו קונספט כלכלי חדש במקום השיטה הפיננסית שהונחה בברטון וודס. הוא זקוק לבעלי ברית. יהיו לו עוד ועוד בעלי ברית, מכיוון שקריסתו של הפרויקט המערבי הגלובלי היא בלתי נמנעת. פוטין – מתאים לכך! הליברלים, מתנגדי טראמפ ופוטין, תוקפים אותם. הם זקוקים לתיאום כדי להיאבק במתנגדיהם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר על מנת לרכוש את תכונת ההשפעה יש לצאת מהאגואיזם.
ניתן לממש זאת רק באמצעות הכוח העליון, שבשדה שלו אנו נמצאים. אבל הכוח הזה משפיע עלינו במידת המאמצים שלנו לבטל את עצמנו בפני הקבוצה, במקום לבטל את עצמנו בפני האגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני מחליף את שליטת האגואיזם בשליטת הקבוצה. אני רוצה לאבד את עצמי בתוכם, איני רואה דרך אחרת לצאת מעצמי. לכן אני מארגן את היחסים שלי כלפי הקבוצה, הלימוד – כדי שהכול יעזור לי לעבור משליטת האגואיזם לשליטת הקבוצה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו להעריך את הקבוצה, שהרי כשאנו מבטלים את עצמנו בתוכה, יש ביכולתנו להרגיש את הכוח העליון שממלא אותה באופן נסתר.
לכן תנאי הערבות קודם לקבלת האור העליון, המחזיר למוטב, שנקרא ״תורה״.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עד לגמר התיקון, חשיבות הקבוצה רק הולכת וגדלה.
דווקא בה אני מקבל הפרעות להתכלל בתוכה, ואני מתגבר עליהן. בכל פעם בתוך הביטול העצמי שלי בפני הקבוצה, אני מגלה הזדמנות להתבטל בפני הבורא – ואני מגלה אותו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בהשפעה – התענוג תלוי בחשיבות המקבל.
לכן יש להגדיל את חשיבותו.
אז ההשפעה הופכת לקבלה.
הרצון להשפיע מתמלא בגדלות הבורא – זהו תענוג אינסופי, וגודלו תלוי בנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאני מחליף את חשיבות האגואיזם שלי בחשיבות הקבוצה, ולאחר מכן, בהתאם לחשיבות הקבוצה, אני משיג את חשיבות הבורא, אני נהנה מגדלותו. לכן התנאי ״מאהבת הבריות לאהבת ה׳״ – זהו הכרחי בהתפתחות הרוחנית של האדם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא יצר מלעלה למטה את הנשמה ושבר אותה, על מנת לתת לנו הזדמנות – על ידי ההתכללות בקבוצה – לצאת משליטת האגואיזם ולהיכנס תחת שליטת הקבוצה.
במידת הביטול העצמי הזה אנחנו יכולים לבטל את עצמנו בפני הבורא. הקבוצה היא הכלי, ואילו הבורא הוא האור שבכלי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אדם שמתקשה להיכנס תחת השפעת הקבוצה מתוקף האגואיזם החזק שלו, הוא בעל נשמה מיוחדת. אנשים שומעים על הצורך להישמע לקבוצה בחלוף 10-20 שנה של לימוד.
אם הם לא עוזבים, בסופו של דבר הם שומעים שניתן לבטל את האגו רק דרך הקבוצה – כך אנחנו רוכשים כלי השפעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כמה זמן יש לנדוד,
עד אשר תכיר,
היכן נמצא אותו הדבר שעליך לתקן…

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest