דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר בשלב הראשון של גילוי הבורא אנחנו מנסים לגלות אותו בכל המתרחש, כסיבה לכל. בשלב השני, מתוך השתוקקות מטרתית להתאחד בינינו, אנחנו מבררים באיזו מידה הבורא מפריע לנו – ולומדים אותו מתוך ההפרעות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדרישות של נציגי הליבלים מן השמאל, המיעוטים והקהילה הלהט"בית באוניברסיטאות לבשו אופי טרוריסטי. הם מגינים על הקמפוסים מדעות אלטרנטיביות. בהמשך המצב יהיה גרוע עוד יותר. הדוגמאות של סין, רוסיה, גרמניה הנאצית עדיין לפנינו.
הקבלה: אם לא יתחיל תיקון האדם – מחכה לנו נאצים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הנשמה היא אחת לכולם ולכל אחד משלו. כמו העולם הזה: אחד לכולם ולכל אחד משלו. אנחנו מכנים את מה שנתפס על ידינו באגואיזם "העולם הזה, שלנו".
את מה שנתפס בתכונת ההשפעה, מעל לאגואיזם, אנחנו מכנים העולם העליון. אנחנו תופסים את העולם העליון דרך מה שמכונה "נשמה".

תוצאת תמונה עבור טוויטר למה התכונה שהפוכה לאגואיזם היא תכונת האהבה?
אהבה היא תכונת ההשפעה באדם. אני אוהב את הזולת כאשר אני לוקח את רצונותיהם במקום את רצונותיי, על מנת למלא אותם. זה נקרא אהבה, זוהי הפעולה העיקרית שאין מקבילה לה בעולמנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בינינו קיים האגואיזם, דחייה. אם נתגבר עליו ונתחבר, אז כוח ההתגברות יהפוך לכוח של חיבור, של הידמות לבורא.
כתוצאה מכך שהבורא שבר את הנברא, כוח ההשפעה הפך לכוח השנאה. עלינו להפוך אותו שוב לאהבה, ואז נהיה דומים לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר גדילת הנשמה מתרחשת כתוצאה מהנפילה, לאחר גילוי שכבה חדשה של אגואיזם, שאני יכול לתקן בעצמי ולהתעלות. אני לא יכול לעלות (במודול) מעל לירידה. לכן הירידות חשובות כל כך. צריך לכבד אותן, הן מועילות, מחנכות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו מכונים ישראל – (ישר אל הבורא) אם אנחנו מכוונים לגלות אותו בכל, כסיבה לכל. מכל ההפרעות אנו מרכיבים את המוזאיקה של מערכת הנשמה הכללית, של האדם, שהבורא מפריע לנו להרכיבה, כדי שמתוך ההפרעות נברר את המבנה שלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר דרושה נחישות על מנת שלא לתת לבורא להסתתר, לרמות אותנו כך שנחשוב שלא הוא זה שפועל בכל, אלא הכל מתרחש מעצמו, כביכול… למרות שהוא מתחבא מאחורי כל המתרחש, אנחנו פונים אליו ישירות. במשחק הזה האדם מפצח ומגלה בהדרגה את הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעת ההתקפות על החיבור בקבוצה מופיעה בנו שפה משותפת עם הבורא. העיקר – להתחיל להבין אותו ולתפוס את כל המאורעות כפניה של הבורא אלינו לפנות אליו. הבורא מסתתר מאחורי כל המתרחש ואני חייב לראות אותו בכל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן להגיע לחיבור רק על ידי התקפה קבוצתית! כך אנחנו מחייבים את הבורא לממש את האיחוד. הבורא, כמאמן, מייצר הפרעות בפני האיחוד, שעליהן עלינו להתגבר, כספורטאים, על מנת לאסוף את הנשמה ולגלות אותו בתוכה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest