דף הבית / אקטואליה / המהדורה החדשה של "מיין קאמפף"

המהדורה החדשה של "מיין קאמפף"

הערה: "מיין קאמפף", התנ"ך של הנאצים, יצא במהדורה חדשה ב-8 בינואר בגרמניה. המהדורה הראשונה נמכרה תוך יום אחד. היום, כמות ההזמנות לספר גדלה פי ארבע מכמות המהדורה הראשונה.

תשובתי: הספר הזה נחוץ עכשיו לא רק לגרמניה, אלא לעולם כולו. מיין קאמפף מדבר על השגת אהבה גדולה כמטרה, והבנה שהמטרה הזאת למעשה נמצאת בידיהם של היהודים ומכאן גם נובעת השנאה הגדולה כלפיהם. בידיהם של היהודים נמצאת התוכנית להשגת מטרת העולם וגם ספר ההוראות כיצד להשיג אותה ולהביא אליה את כל העמים.

באופן מרומז הרגיש היטלר והבין שבידיהם של היהודים נמצא המפתח לאושרו של העולם. אבל כדי להבין עד הסוף את השיטה הזאת ואת האמיתיות שלה, הוא לא היה יכול, מפני שזה לא התאים לדרגת הנשמה שלו.

היום הספר "מיין קאמפף" צריך להראות לאנשים מצבים נכונים של הטבע – את זה שהיהודים נמצאים במרכז, שבידיים שלהם מרוכזת מטרת החיים של האנושות, השיטה להשגתה והתוכנית ליישומה. נשאר רק לדחוף אותם, כדי שהם יובילו את כולם אחריהם, מפני שהם צריכים לבצע את משימתם.

הדבר היחיד שלא היה נכון בספר, זה איך שהיטלר החליט ליישם אותו. הוא חשב לתפוס את מקומם של היהודים עם כל השאיפות והפחדים למיניהם שהיו לו. אבל זה בלתי אפשרי כאמור. אי אפשר להחליף את מי שאחראי על המשימה. אף אחד לא יכול לקחת אותה מעם ישראל, מפני שמהבחינה הזאת, הוא העם הנבחר והמטרה שלו היא להביא את האנושות כולה לגילוי מלא של הבורא בעולם שלנו. וזה צריך להיות מבוצע עכשיו, כבר הגענו לזמן הזה ולכן הספר נחוץ. על ידי זה שיקראו אותו, הוא ישמש כזרז להבשלת העולם.

השגת הבורא, היא גילוי הכוח העליון, תכניתו, מטרתו, שהיא איחוד האנושות והתמזגותה עם הכוח הזה, כלומר יציאה לדרגת הקיום הבאה. האיחוד של כל העולם הוא אמצעי להשגת המטרה, כשהמצב שנשיג הוא נצחיות ושלמות כוללת.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 10.1.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest