דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ה"להקה" הכללית של האנושות

ה"להקה" הכללית של האנושות

כולנו כל כך שונים, עם דרגות שונות של רצונות, אבל לכל אחד מאיתנו יש תפקיד משלו, על אף שייתכן שהוא נראה לנו מוגבל. לא כולם שואפים למשהו גבוה, אבל אף אחד, בשום פנים ואופן, לא יותר טוב וגם לא יותר גרוע מהאחרים.

כשנשיג את הקשר האינטגרלי בינינו, כל אחד מאיתנו יקבל את הידע המוחלט וההרגשה המוחלטת של כל הבריאה. הוא יהפוך להיות כמו ציפור חופשייה שמקושרת עם כל השאר. אבל אף אחד לא ינהל ולא ישלוט, חוץ מהרצון הכללי, המטרה הכללית, התוכנית הכללית.

כלומר, אתה נעשה מקושר עם כולם, ובמקביל לכך גם חופשי לחלוטין. אתה מרגיש את המחשבה הכללית, כמו ציפור בלהקה: היא לא מרגישה את עצמה וגם לא את הציפורים האחרות, אלא רק את המחשבה הכללית: לאן לפנות, איך לעוף, מה לעשות. האחדות הזאת היא הרכוש האישי שלה.

כשאתה נמצא במערכת הכללית, אתה מקבל החלטה מסוימת יחד עם כולם, מממש אותה יחד עם כולם ומשיג את התוצאה יחד עם כולם. ואז ההחלטה הבאה מופיעה מייד בכולם, בדיוק כמו הביצוע שלה והתוצאה שלה. כלומר, אנחנו מהווים גוף אחד כללי. דרך החלק האינטגרלי הכללי כל אחד מנהל בו זמנית את כולם ואת עצמו. במילים אחרות, אתה עולה לדרגת הכוח העליון שמנהל את האנושות, וגם אותך עצמך, כחלק מהאנושות הזאת.

מתוך ישיבת תוכן בנושא העולם האינטגרלי, 16.10.2011

ידיעות קודמות בנושא:
שליטת הסביבה
בשדה האחד של הרצונות
בהרמוניה עם התודעה האוניברסלית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest