דף הבית / אקטואליה / הכניסה למוסלמים אסורה

הכניסה למוסלמים אסורה

הערה: ראש עיריית פונטוליו שבצפון איטליה, החליט שהכניסה לעיר אפשרית רק לנוצרים, וכל מי שלא יכבד את הדת הזאת או את התרבות של העיר, יתבקש לעזוב. צפון איטליה נבדלת מאוד בעמדתה השלילית ביחס לקבלת פליטים מאפריקה וממזרח התיכון.

תשובתי: בצפון איטליה נמצאים אזורים תרבותיים ועשירים שגובלים בשוויץ, ולכן טבעי הדבר שהמצב שם רציני מאוד. לְמה יכול להביא האיסור על כניסת הפליטים? אני לא חושב שזה יחזיק מעמד זמן רב, כי לאט לאט מתרחשת הסתננות. למעשה אף אחד לא ייאבק עם המסתננים או יכתיב איזה שהם תנאים, הם פשוט יחלחלו לשם "בערמומיות". הם פתאום יופיעו גם פה וגם שם. אפילו אם הם לא יכנסו לעיר, אז הם יתמקמו בפאתי העיר ויקימו שם ישוב משלהם.

וזה הכל. יש כסף, אין שום בעיות, יש מספיק מקום באירופה כדי לבנות בין הערים האירופאיות ערים ערביות. אי אפשר לעצור אותם על ידי איסור, זה לא יעזור. העניין הוא שבאירופה אין רצון פוליטי לאסור על כניסה של פליטים, זוהי ציביליזציה ישנה שאינה ראויה לכלום, היא מתפוררת. אין שם כוח חדש, דם חדש. לשם כך דרוש רעיון רציני חדש שיעורר את האירופאים, במיוחד את הצעירים, וזה איננו.

הצעירים יושבים בבית ליד אבא ואמא, ילדים אירופאים בוגרים, בני 40-30 שלא רוצים כלום: לא להתחתן, לא לעבוד. יושבים, בולסים אוכל וסמים ולא רוצים יותר שום דבר. באופן כללי, צריך להמשיך את העבודה בהפצת שיטת האיחוד, כאפשרות היחידה לפריצה.

שאלה: אתה סבור, שזה יכול להיות רעיון חדש עבור אירופה?

תשובתי: אני חושב שהם בכל זאת יבינו את זה, ובהדרגה האור יעבור עליהם. בעולם שלנו אין כוחות שיכולים לעורר אותם, מפני שבאותה דרגה אגואיסטית שבה נמצאים האירופאים, לא ניתן לעשות יותר שום דבר. צריך להעלות אותם ולהאיר להם מדָרגה יותר עליונה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 22.12.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest