דף הבית / חינוך, ילדים / הכנה של הדור הצעיר למימוש תוכנית הטבע

הכנה של הדור הצעיר למימוש תוכנית הטבע

שאלה: מה לעשות עם בית הספר, עם האוניברסיטה, עם העבודה, אם אנשים כבר לא רוצים שום דבר?

תשובתי: בראש ובראשונה, האדם צריך ללמוד את השיטה למימוש מטרת הבריאה, שמסתכמת בהשגת אהבה חלוטה, קשר הדדי, השפעה זה לזה, על ידי האנושות כולה. וכבר מתוך זה, לעשות כל מה שהכרחי להשגתם, כלומר לקבל חינוך והשכלה נכונים. ודאי שאנחנו צריכים לספק הכול לעצמנו, כי אם הדור הצעיר לא ירצה לא לעבוד ולא ללמוד, אז מה יהיה איתו כשהדור המבוגר יפסיק את קיומו.

לכן אנחנו צריכים להבין את כל תוכנית העולם, ולהכיר בכך ששנות הנעורים ניתנות כדי שאנשים יכינו את עצמם לחיים, כלומר למימוש מירבי של תוכנית הטבע: הרמוניה מוחלטת של כל האנושות עם הטבע, וביניהם קשר הדדי מלא, אהבה, שיתוף פעולה. כך מושגת המדרגה הבאה של ההתפתחות שלנו והיציאה לדרגה אחרת של קיום. 

לשם כך, בראש ובראשונה אנחנו צריכים לעסוק בחינוך ובהשכלה. וכדי להתקיים בצורה מכובדת בדרגה הגשמית, אנחנו צריכים לדאוג לאמצעים מינימליים הכרחיים: מזון, מקום מגורים, אמצעי תקשורת וכל השאר, לרכוש מקצוע, לפתח תעשייה, אבל במידה בה זה הכרחי להשגת המטרה. אם נגיע לזה, נראה שדרוש לנו מעט מאוד. מכל מה שאנחנו מייצרים היום, 90% אפשר לזרוק לזבל. דרושים לנו תזונה פשוטה בריאה, ביגוד פשוט, מקום מגורים נורמלי ונוחות שלא תסב את תשומת ליבנו ממטרת הקיום ותאפשר לעסוק ביצירה הפנימית שלנו. לכן 90% מאוכלוסיית העולם יכולה בכלל לא לעבוד, או שכל אוכלוסיית כדור הארץ תתחיל לעבוד, נניח שעתיים בשבוע, וזה יהיה מספיק כדי לספק לעצמנו את כל הדרוש.

שאלה: למה אנחנו לא יכולים בשום צורה להגיע לזה?

תשובתי: מפני שהאגו דוחף אותנו קדימה: הוא צריך עוד ועוד, ולמישהו זה מועיל מאוד. כי לא במקרה כסף רב מושקע בפרסום ובכלי התקשורת, שבאופן כזה מחנכים אותנו, משכנעים אותנו ש"אתה צריך הכול". אבל בינתיים אנשים חייבים לדעת רק על הכוחות האמיתיים של הטבע ועל מטרתו. אני מקווה שבמשך השנים הקרובות היא תהיה ידועה לכולם.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "שיחות עם מיכאל לייטמן", 8.10.2014

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest