דף הבית / קבלה ומדע / מציאות מדומה / הכוס החצי ריקה מתמלאת

הכוס החצי ריקה מתמלאת

שאלה: אם אני מתקן את תפיסת המציאות שלי, האם זה יעזור לי להצליח בחיים ולהיפטר ממחלות?

תשובתי: קודם כל, זה יעזור לנו להבין את הסיבה בגללה אנחנו לא מצליחים. זה כבר הישג גדול. אבל העיקר הוא שמתקנים את תפיסת המציאות שלנו לתפיסה נכונה, אנחנו בזה משנים את כל החיים שלנו. דווקא בזה עוסקת חכמת הקבלה, היא מלמדת אותנו כיצד לגלות את המציאות האמיתית ולגלות לעצמנו עולם חדש. מעבר לזה לא צריך שום דבר, אנחנו מגלים עולם של השפעה שלמה, מלאה באור, בו אנחנו לא מרגישים שום חיסרון.

התיקון הזה אינו בא כדי לשנות את אורח החיים הגשמי שלנו: להתחיל להרוויח יותר, לשפר את הבריאות שלנו, לחזק את המשפחה. אלא אנחנו בכלל משנים את כל המציאות מקצה לקצה. הודות לשינוי של התכונות הפנימיות שלנו, אנחנו מחליפים את העולם החיצוני, כי העולם שאנחנו רואים זו הטבעה של התכונות הפנימיות שלנו.

שאלה: אני בא הביתה ואשתי מתחילה לצעוק עליי. מה אני צריך לשנות בתוכי כדי שהיא לא תצעק, אלא תקבל את פניי בחביבות?

תשובתי: צריך לשנות את התכונות הפנימיות שלנו, אין יותר מה לשנות. ואז נרגיש שאותם אנשים שקודם לכן התייחסו אלינו רע, פתאום יתחילו להתייחס אלינו טוב. זהו התיקון היחיד, צריך לתת לאור לעבוד.

שאלה: איך אשתי תדע שאני תיקנתי את התכונות הפנימיות שלי?

תשובתי: זה תלוי רק בך, אתה בעצמך קובע כיצד היא תתייחס אליך. כל אדם קובע בעצמו איך הוא מרגיש את העולם. אנחנו יכולים להרגיש את עצמנו בעולם אין סוף, באור לבן וטוב, בזה שמתעלים מעל לזמן ומקום, כפי שחלם אינשטיין. אנחנו מסוגלים לזה. זה תלוי רק בשינוי של התכונות הפנימיות שלנו, אותן אפשר לתקן על ידי שיטה מיוחדת, חכמת הקבלה. חכמת הקבלה מאפשרת לשנות את התכונות של האדם, אז הוא מרגיש את עצמו בעולם של הטוב המוחלט.

שאלה: האם זה אומר שאנחנו לומדים לשים לב רק למחצית המלאה של הכוס שהוא חצי ריק?

תשובתי: זה לא תרגיל פסיכולוגי פשוט שמאפשר לנו לשים לב לדברים חיוביים ולא לשים לב לדברים שליליים. על ידי שינוי של התכונות שלנו, אנחנו באמת משנים את העולם מסביבנו. הכוס החצי ריקה מתמלאת!

מתוך תוכניתי ברדיו FM103, מתאריך 8.2.2015, לשמיעת קטע האודיאו, לחצו כאן.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest