דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הכוח שמחולל פלאים

הכוח שמחולל פלאים

שאלה: מה בדיוק מתחבר בזמן הסדנה?

תשובה: מתחברים הרצונות שמוכנים להשפיע זה לזה.

שאלה: אבל כיצד מתחברים אנשים זרים שאינם חברים?

תשובה: אנחנו יושבים ומדברים ללא ויכוח אחד עם השני, וכל אחד מבטל את עצמו במקצת על מנת להתחבר עם האחרים בהשפעה הדדית. במידת הביטול של האגו שלנו וההתקשרות בינינו אנחנו מעוררים כוח מסוים הנסתר בפנים, וזהו כוח החיבור.

הכוח הזה קיים בטבע. הוא הגיע מאותו המקור שמשם פעם התפרץ הניצוץ וממנו התפתח היקום. זהו כוח האיחוד, מפני שכל הבריאה נובעת מניצוץ אחד.

ואפילו שכתוצאה מההתפתחות של הניצוץ הזה נוצרו אין סוף יקומים וגלקסיות, זה לא חשוב. אם אנחנו מתחברים כאיש אחד בדומה לאותו המקור שממנו נוצר היקום שלנו, אז זה מעורר בנו את הכוח היחיד הזה. הוא נמצא בתוך הטבע ומחזק אותו.

בואו ננסה ואז תראו כמה ביטחון הוא מעניק לכל אחד, איזו הרגשה של חיים חדשים, רוגע. הוא אפילו מסוגל לרפא אותנו, לתקן את הקשרים שלנו. בואו נשתמש בכוח החיבור הזה שקיים רק בתוך האחדות שבינינו.

ככל שיותר נצליח להתחבר וככל שנבטל את האגו שלנו בצורה עמוקה יותר, כך יותר נגלה את כוח החיבור, ועימו אנחנו נוכל לחולל פלאים. הוא ישפיע על כל הבעיות שלנו, ירפא את כל המחלות. בואו נשלוף אותו מהטבע ונלמד להשתמש בו בצרה מעשית, יצירתית, בדומה לאנרגיה גרעינית (רדיואקטיבית) שלא ידענו עליה לפני זה.

הכוח הזה טמון בתוך הטבע. אפשר לכנותו "בורא", כי ממנו התחיל היקום. אך לא משנה כיצד נכנה אותו, הוא נמצא בטבע ואנחנו יכולים להשתמש בו כמו בכל הכוחות האחרים. אנו קוראים לכל האנושות לעשות זאת, הרי הכוח הזה עוזר בפתרון כל הבעיות.

הכוח הזה הוא המקור שממנו בהמשך מתפצלים שני הכוחות: פלוס ומינוס. אך המקור עצמו הוא אחד, ואם כל הכוחות המנוגדים מתאזנים בו, אז הוא מסוגל לפתור כל בעיה, מפני שהוא משלב בתוכו את שני ההפכים יחד.

בעזרתו נוכל לתקן את הכול. אחד רוצה כסף, השני בריאות, השלישי כבוד, הרביעי שלום במשפחה ועם הילדים, אז בואו נתרפא מכל המחלות וכל הרע. "עושה שלום במרומיו הוא ברחמיו יעשה שלום עלינו ועל כל ישראל", מי שעושה שלום מתחת לשמיים, כלומר מיישב את הכוחות השליליים והחיוביים, הוא ישכין שלום גם בינינו.

אם אתם רוצים, אז בואו נתחיל, אם לא רוצים, לא צריך, רק שתדעו שיש לנו אמצעי אוניברסלי. צריכים רק לעורר את הכוח הזה ולקבל אותו כמו מתחנת כוח, אך עבור זה חייבים להתחבר, כי הוא מתגלה רק כשמתחברים.

אם אתם מקושרים והכוח הזה התגלה ביניכם, אז תתחילו לפעול ביחד ותצליחו בכל מה שתרצו! וזאת מכיוון שתהיו בעלי מקור הכוח, מעין מיכלית עם נפט שאפשר יהיה להשתמש בו לפי רצונכם. אפשר להפיק ממנו פלסטיק ואפשר לשרוף אותו כמו חומר דלק.

אפשר לנצל את הכוח הפוטנציאלי הזה כפי שתרצו, רק לא להזיק! כי הרי זהו כוח החיבור, ואם רוצים לנצל אותו למטרה רעה, הוא מיד ייעלם. אנחנו חייבים להשתמש בו אך ורק עבור החיבור, למען הטוב בלבד.

זה פשוט מאוד, וצריכים להסביר את זה לכולם. זה לא קשור לשום דתות ואין כאן שום כוחות מיסטיים.

מתוך השיעור על מאמר "הערבות", 08.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
הרמוניה של ניגודים בטבע
פעולה מדהימה
דרך החיבור לאיחוד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest