דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הכוח המופלא של הספר

הכוח המופלא של הספר

מיכאל לייטמן

האדם מתחיל לגלות שכל המציאות מאורגנת על ידי הבורא, כדי שהוא יגלה את כל פעולותיו לפי העיקרון: "יתרון האור – מתוך החושך". בכל רגע זורקים אותנו למצב חדש – ומתוכו עלינו לדרוש אור, לרכוש שכל, הבנה.

אני חייב רק לשאוף אל האור מעל לכל המצבים שעוברים בתוכי. אני חייב לחשוב רק איך להעמיד את עצמי תחת השפעתו של האור הבלתי נראה הזה – והוא כבר יצייר בתוכי תמונת עולם חדשה.

מכאן מובן, עד כמה חשוב ספר קבלה אמיתי: כי ללא ספר, שנכתב על ידי מקובל אמיתי, לא נהיה מסוגלים למשוך את אור התיקון. אנחנו צריכים להיות אסירי תודה למקובל כמו בעל הסולם, שהשאיר לנו את ספריו. אין כוח אחר המאפשר להשיג רוחניות, כאשר אתה לומד ורוצה למשוך אור, שישפיע עליך.

מקור הלימוד לא חייב להיות דווקא בצורה של ספר – מספיק ללמוד דרך האינטרנט או לראות את הערוץ שלנו בטלוויזיה, מאחר וכל הלימוד שלנו הוא על פי מקורות אמיתיים. ואפילו אם האדם לא מבין את השפה – העיקר, להיות יחד ולרצות את אור התיקון. לא חשוב, כמה תיאוריה אתה יודע – חשוב להשתוקק לחדור לתוך החומר על ידי הרגשות שלך.

ואם מכל מצב, שאליו נקלע האדם, מכל מחשבה ורצון הוא ימשוך אור עליון, בכך הוא מתקן את עצמו. רק בזה תלויים המהירות וכוח התיקון.

רשומות קודמות בנושא:
שיטת תיקון
ספרי הקסם של המקובלים
האור המקיף אותנו
רשומות נוספות במדורים: התפתחות רוחנית, שיעור הקבלה היומי, חכמת הקבלה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest