דף הבית / קבלה ומדע / מציאות מדומה / היסטוריה עולמית באור חכמת הקבלה (חלק ג)

היסטוריה עולמית באור חכמת הקבלה (חלק ג)

שאלה: מה זה היסטוריה, אם ניתן לשנות גם את העבר?

תשובתי: אנחנו לא משנים שום דבר, לא את העבר, לא את ההווה ולא את העתיד. אנחנו פשוט סוקרים את כל המצבים שבהם עלינו להימצא ומשנים את עצמנו. באופן כזה, נדמה לנו שהעולם וכל השאר משתנים. אבל רק אנחנו הם אלה שמשתנים!

אני מביט בתמונות שמוקרנות לפניי כמו על סרט צילום, ובהתאם למצב הפנימי שלי אני רואה אותן אחרות  לגמרי. במילים אחרות, אני נמצא במצב שבו אני מביט סביבי, ונדמה לי שאני רואה את העולם.

אבל למעשה במקום עולם נמצא כאן אור עליון פשוט. ומה שאני רואה על רקע האור העליון, אני רואה בתוכי. במוח שלי מעוצבות כל התמונות שאותן אני כביכול רואה בחוץ.

לכל אדם תמונה משלו בהתאם למצבו. כלומר בתוכי נקבעו כל הפרמטרים: רשימות (נתוני מידע רוחניים) והנתונים השונים שלי. בהתאם להתפתחות שלי אני מצייר בתוכי את התמונות האלה על רקע האור העליון.

אבל מה מתרחש הלכה למעשה?

מצד אחד, יש לי רצונות רעים. מצד שני, יש אור, התכונות הטובות, וביניהם נמצא מה שמכונה העולם שבתוכו אני קיים, שבו אני כביכול תופס את התמונות שלו, היכן שנמצאות כל הכוונות שלי. לכן, לעולם אין שום צורה, הכול מצטייר בנו. יותר מזה, הכול מצטייר בכל אחד מאתנו או רק בתוכי. אני יכול לומר: "אתם לא באמת קיימים, אתם קיימים רק בתוך התפיסה הפנימית שלי".

המשך יבוא…

מתוך שיעור וירטואלי, 16.07.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest