דף הבית / המשבר ופתרונו / היכן אפשר להסתתר מפלישת הפליטים?

היכן אפשר להסתתר מפלישת הפליטים?

שאלה: באחת התוכניות לפני שנים אמרת, שממזרח יתחילו לנוע פליטים לכיוון אירופה, וזה יגרור אחריו תוצאות. אני חי בגרמניה ורציתי לדעת מה עליי לעשות, האם לברוח בחזרה לרוסיה?

תשובתי: גם רוסיה לא תהיה מקום מפלט מאותם הכוחות! להינצל מהם אפשר רק בדרך אחת ויחידה, על ידי משיכת הכוח החיובי לעולמנו ומבלי לברוח לשום מקום. האנושות קיימת רק בכוח אגואיסטי שלילי שגורם להתנגשויות בינינו. אבל אנחנו יכולים ליצור תנועה נכונה קדימה וזה רק בעזרת משיכת הכוח החיובי לעולמנו שיאזן את הכוח השלילי ויכניס הרמוניה לעולמנו. זו הבחירה החופשית היחידה, האפשרות היחידה לתקן את המצב.

הערה: אבל לגרמניה מגיעים כל יום הרבה אנשים צעירים, שמתנהגים כמו בעלי בית ולא כאנשים שזקוקים לעזרה.

תשובתי: בוודאי! זו הייתה נאיביות לחשוב אחרת! המהגרים האלה סבורים שחייבים לספק להם מקום מחייה וכסף, והאירופאים עדיין לא מבינים, עם מי יש להם עסק, לכן הם מודדים את כולם לפי אמות מידה שלהם, אבל מנקודת מבטם של המהגרים, אירופה חייבת להם. ההתייחסות שלהם היא, תשרתו אותנו, תכינו לנו הכול, אחר כך אתם תיעלמו, ואנחנו נתפוס את מקומכם. זה פשוט מאוד! יש להם הכְוונה מדויקת וברורה להתפתחות של האירועים האלה.

דברים שדיברתי עליהם לפני הרבה שנים, מתחילים להתממש, לכן בעשר השנים הקרובות נראה כיצד  אירופה תשתנה בדרך דמוקרטית ומתוך רצון חופשי.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 15.11.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest