דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / היהודים נמאסו על העולם

היהודים נמאסו על העולם

מתוך מאמר דעה: "1) השואה הייתה פרויקט אירופאי-אמריקאי משותף. המדיניות של בעלות הברית בשאלה היהודית הייתה, לא להפריע לגרמניה לבצע את העבודה השחורה: 1938 – ועידת אוויאן, 1939 – סיפורה של הספינה "סנט-לואיס" והקונגרס האמריקאי, בדבר מניעת כניסתם של עשרים אלף ילדים יהודים, סירובם של צ'רצ'יל ורוזוולט להפציץ מסילות גישה למחנות המוות, הסתרת היקף השמדת היהודים.

2) לאחר המלחמה, עזבו לנפשם את היהודים ששרדו בשואה, ואפילו איפשרו להקים את המדינה הזעירה שלהם. אבל מהר מאוד "הקהילה העולמית" הבינה את טעותה. למסקנה שקיומה של ישראל חזקה הוא לא דבר רצוי, הגיעו כל המדינות של "העולם החופשי". סטאלין הכין שואה משלו, ורק מותו מנע את המימוש של התוכנית הזאת. רוסיה כיוונה את הערבים להשמדת ישראל בשנת 1967, העולם ציפה לתוצאה הטראגית, אבל ישראל ניצחה. דה-גול לא יכול היה להסתיר את כעסו והכריז אמברגו על אספקת נשק. בשנת 1968 רוסיה תכננה מתקפת טילים על ישראל, אבל התוכנית סוכלה על ידי אירועים בלתי צפויים בצ'כוסלובקיההניסיון האירופאי המשותף לחסל את ישראל נעשה במלחמת יום הכיפורים (1973), כאשר כל המדינות האירופאיות "הדמוקרטיות", ללא יוצא מן הכלל, אסרו על נחיתת ביניים בשטחם של מטוסי תובלה אמריקאיים עם נשק עבור ישראל. רק פורטוגל נתנה לאמריקאים שדה תעופה. זה הרס פעם נוספת את "החלום האירופאי".

3) מאז העולם בחר בטקטיקה שונה: החלה דה-לגיטימציה ובידוד של ישראל. על פי התחזיות הממשלתיות הרשמיות, לקראת אמצע המאה ה-21 כל אירופה תהפוך למדינה איסלמית אחת. אבל האירופאים מעדיפים להישאר בשבי של סטריאוטיפים רגילים: כל הרע בא מהיהודים, המאבק נגדם זו המשימה העיקרית של כל האירופאים.

4) לאור המצב הזה, אין זה משנה באילו מאמצים תנקוט ישראל בתחום ההסברה לשם הבהרת עמדתה, ממילא אין לה למי לפנות. היריבים הפוטנציאליים אינם מעוניינים לשמוע שום טיעונים. יחלוף עוד זמן, ומוסלמים יחליפו את האירופאים, וזה חסר כל טעם לדבר איתם. זוהי המציאות הפוליטית והאסטרטגית כיום.

הפתרון: 5) אנחנו צריכים להסיק מסקנות: העולם שונא אותנו, מאשים אותנו בכל הכישלונות שלו, אנחנו היריב העיקרי שלו. וכך זה יהיה, עד שנבין שהעולם צודק. מפני שגורלו של העולם נמצא בידיים שלנו, ואנחנו מנהלים אותו בצורה רעה! העולם בכל זאת תלוי ביהודים!".

לכן אני חושב, שאנחנו יכולים להציל את כל העולם מדיקטטורה ושנאה, ולהעלותו לגובה של איחוד ואהבה, יש לנו את השיטה לאיחוד, היא בידינו. את יישומה עלינו להתחיל מעצמנו, בזה אנחנו לא תלויים באף אחד! ובמידת האיחוד הפנימי שלנו, אנחנו באופן ישיר וחד-משמעי, משפיעים על העולם ומאלצים אותו להגיע לאיחוד כולל.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest