דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / היהודים אשמים באנטישמיות

היהודים אשמים באנטישמיות

הערה: על פי סקר חדש שפורסם בצרפת, כ-60% מאזרחי צרפת, סבורים שהיהודים נושאים בחלק מהאחריות לאנטישמיות הקיימת במדינה.

56% סבורים שליהודים יש השפעה רבה במדינה ושהם "עשירים יותר מהצרפתי הממוצע", 40% מצביעים על נוכחותם המוגזמת בכלי התקשורת, ו-13% טוענים שיש יותר מדי יהודים בצרפת. באופן כללי הצרפתים לא אוהבים את היהודים.

תשובתי : בוודאי, כך זה היה בכל הדורות. הצרפתים לא אוהבים את היהודים, יותר מאשר כל יתר העמים. אבל עכשיו הנטייה לאנטישמיות תלך ותגדל בכל המדינות, מפני שהעולם הגיע למצב שבו הוא חייב לתקן את עצמו ולא ניתן לדחות זאת יותר. האגו הכללי העולמי כבר לא יכול להתפתח הלאה והוא מתחיל לבלוע את עצמו. לכן השנאה מתגלה יותר ויותר. האדם יסבול מהאגו שגדל ולא יוכל בשום צורה להיפטר ממנו. הוא ירגיש באופן אינסטנקטיבי, ששורש התיקון נמצא אצל היהודים, ואילו הם לא מבצעים את משימתם. לכן יחד עם גדילת האגו, תגדל באופן לא מודע גם השנאה כלפי היהודים, וכל הזמן תצביע על כך שדווקא הם אשמים בכל. ובאמת הם אשמים, אבל לא בייסורים, אלא בזה שהם לא מרפאים את האנושות מהייסורים.

הערה: אבל היהודים עצמם לא ממש מבינים את זה.

תשובתי: היהודים לא מבינים את זה, וגם אומות העולם לא מבינות.

שאלה: אז מה אנחנו רוצים מהיהודים?!

תשובתי: שום דבר. אנחנו רוצים שהמקובלים, שמבינים את המהות של האגו, יסבירו את זה מהר לכולם, אפילו לאלה שלא רוצים. אנחנו צריכים לצאת ולצעוק על כך בכל פינה, בכל מקום ובכל צורה, דרך כל אמצעי התקשורת, בכל השפות ובכל רחבי העולם, גם ליהודים וגם לאומות העולם. רק באופן כזה יתחילו בהדרגה לשמוע אותנו. עוד מכה ועוד מכה, יהיה לנו רע, יהיה להם רע, ובסופו של דבר כולם ישמעו למה אומות העולם שונאות את היהודים, ובעיקר היהודים ישמעו למה אומות העולם שונאות אותם.

ואז היהודים יתחילו בלימוד חכמת הקבלה. הם יתחילו להתאחד ביניהם ולהראות את הדוגמה הזאת לכל יתר האומות, ואלה בשמחה יתחילו להתאחד, אבל דווקא סביב היהודים. זה כמו מחמצת שמוסיפים לתוך הבצק והוא מתחיל לתסוס, כשאת תפקיד המחמצת מבצע העם היהודי. כך כתוב בחכמת הקבלה ואין לאן לברוח מזה. אבל עכשיו העם היהודי אינו מבצעת את תפקידו ולכן מופיעה שנאה טבעית כלפיו. כי כאשר מישהו מהעמים צועק ליהודי: "אני שונא אותך ואשחט אותך", הכוונה היא: "רק תראה לי כיצד להתחבר ולהתאחד, ואני אלך בעקבותיך".

שאלה: למה אומות העולם סבורות שהסיבה לצרות היא בהעדר הקשר בין היהודים?

תשובתי: זה טמון בהן באופן אינסטינקטיבי, הן בעצמן אינן יודעות למה ואיך.

שאלה: יש משהו מאגי בקשר הזה?

תשובתי: בקשר הזה נמצא מקור הכוח, האושר של כל העולם, מפני שדווקא בחיבור ביניהם, בין כל החלקים המנוגדים של הבריאה, במיוחד בדרגה הגבוהה ביותר, בדרגת האדם, נמצא כח עצום שיביא טוב, חום ורווחה לעולם שלנו. הקשר הזה מגלה את השלמות והנצחיות.

היהודים צריכים להתאחד ראשונים ולהראות דוגמה לכל העולם, שדורש זאת מהם. על זה בדיוק אנחנו המקובלים, צריכים לספר לכל העולם. להראות, ללמד ולהוות דוגמה, כלומר להפוך להיות "אור לגויים".

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 3.2.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest