דף הבית / המשבר ופתרונו / הטפילים ממש מנהלים את העם

הטפילים ממש מנהלים את העם

דעה: א. ולדימירוב, נשיא המכללה הצבאית של רוסיה, חבר מועצת הביטחון הלאומי ושל האקדמיה הרוסית למדעים ולכלכלה: בעקבות היגיעה של החלק היצירתי של החברה, תנאי החיים של העם הפכו לבטוחים ונוחים יותר, הטפילים של החברה נהיים יותר פעילים מבחינה חברתית מפני שהם אינם משקיעים את זמנם ומאמציהם בהסדרת חייהם.

בעקבות חוסר האחריות הטבעי שלהם, יש ברשותם הרבה זמן פנוי והם ממלאים את כל תחומי המידע והציבור.

על ידי הפעילות הציבורית שלהם, הם מתפשטים במשך הזמן לתוך מרחב המידע הלאומי, לתחומי האינטרנט (הרשתות החברתיות, כלי התקשורת). הם בהתלהבות מעצבים את "דעת החברה". הם יודעים הכול, לועגים לכולם, מלמדים את כולם איך לחיות ולא ניתן לעשות איתם שום דבר, מכיוון שאמורים להיות סובלניים כי זה המאפיין הבסיסי של האדם התרבותי המודרני.

עם הזמן נראה שדווקא הטפילים בנו את המדינה, שהם מנהלים אותה ושבלעדיהם המדינה תלך לאיבוד, שהם בעלי כל ההישגים הלאומיים. הם מעין "אוגרים רשתיים" שחוגגים בבלוגים באינטרנט, בונים מעצמם אלילים של עידן חדש כגון הבלוגרים, שהם הבטלנים הכי פעילים וחסרי האחריות ביותר. הם בהתרגשות רבה מגבירים את הלחץ של קהילות הבלוגים ודעת הקהל (רייטינג), הם לוחצים על הרשויות ועל החברה מתוך האינטרסים האישיים שלהם.

הטפילים מתחילים לראות את עצמם כיסוד העם, כבעלי זכות שאינה מוטלת בספק לקבוע את סגנון החיים, את הנורמות, את התחומי המוסר הלאומי. הם מתחילים לייצב את המדיניות של כוח האדם במדינה.

כתוצאה מהפעילות שלהם:

– הטפילים מגיעים למנופי כוח ושלטון.

– מתחילה התגבשות הזכויות של הבטלנים בחוק הלאומי.

– התחומים הבסיסיים והתעשיות בעלות עוצמה לאומית נהרסים.

– היכולת של העם להתפתח ולספק בטחון יורדת.

– העם נולד מחדש כחבורת בטלנים וצרכנים טפילים.

– העם מתדרדר בהתמדה וזמנו ההיסטורי עובר.

– כך נעלמת הציוויליזציה מהיסטוריית האנושות.

התייחסותי: תהליכים כאלה של לידה מחודשת של החברה ניתן לראות בכל המדינות. רק אפשר לתאר לעצמנו מה יקרה עם הגידול במספר המובטלים, הבטלנים והטפילים יקומו ויעלו במעמדם ואז החברה תמות בהדרגה. רק התארגנות של כל חברי החברה (מלבד אלה שחייבים לייצר מוצרים הכרחיים) למערכת של חינוך אינטגרלי, היינו, חכמת החיבור, מסוגלת למנוע את התהליך הזה.

ידיעות קודמות בנושא:
"מומחים" מנהלים את האסון
גורם של רווחה
למנוע את הנסיגה של האנושות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest